game~skater Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 maakt het uit wat voor wielen je onder een auto hebt..? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Op het rijgedrag maakt dat niets uit, maar op uiterlijk wel. Ik weet niet of de Off-road banden iets uitmaken, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Reageren
gang-vendetta Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) niet dat ik weet, als je ze verandert beinvloed dat je rijgedrag niet. het is gewoon voor de sier EDIT: net iets telaat Bewerkt: 1 juli 2007 door gang-vendetta Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Op het rijgedrag maakt dat niets uit, maar op uiterlijk wel. Ik weet niet of de Off-road banden iets uitmaken, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Tuurlijk maken Off-road banden wat uit, die zorgen voor meer grip als je "Off-road" bent... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Hierboven heeft Dutchy gelijk. Offroad-wielen zorgt ervoor dat je meer grip hebt als je op het zand of onverharde weg gaat rijden. Denk een aan de missie Wu Zi Mu+Farewell my love. Dan race je met een moelijkbestuurbare ZR-350m maar gelukkig krijgt dat wagen Offroad-woelen. En daardoor kan je de wagen toch nog een beetje onder de controlle houden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.