kratos184 Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Missie(s): De eerste vier flying school dingen goud en (als het dan al kan?) N.O.E. (als je nog zin hebt mag je ook Zero's missie doen, maar dat hoeft echt niet) Cheaten: Mag wel (ik doe hetzelf ook) maar niet te schadelijk Versie: 2.00 Overig: Vliegen lukt mij echt niet Savegame zit bij de bijlage EDIT: Shit... Vliegen lukt mij echt niet goed, zou iemand de rest ook nog kunnen doen? (ik heb landen met helicopter en opstijgen al wel gedaan) voor de rest van de info zie hierboven. En voor de 2e savegame, zie bijlage, hoeft niet persee goud, als het maar ASAP kan GTASAsf1.b Bewerkt: 1 juli 2007 door kratos184
-Matthijs- Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Flying School: Takeoff - Goud! Land Plane - Goud! Circle Airstrip - Goud! Circle Airstrip and Land - Goud! Supply Lines - Mission Passed! Beloning: $5000 New Model Army - Mission Passed! Beloning: $7000 - Asset van $5000 N.b.: N.O.E. komt pas vrij na het voltooien van de gehele vliegschool. Omdat het me beter leek het jou eerst te laten proberen, heb ik hem niet volledig afgemaakt. Als het je verder niet lukt, dan kun je hier altijd weer aan de bel trekken natuurlijk. De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 1 juli 2007 door -Matthijs-
kratos184 Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Doe ik wel.. Ok bedankt EDIT, Nogmaal bedankt, ik zal het eerst zelf proberen ja EDIT2, Aargh, zie eerste bericht Bewerkt: 1 juli 2007 door kratos184
-Matthijs- Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Flying school - Mission Passed! N.O.E. - Mission Passed! Beloning: $15.000 De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen cheats en/of mods gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 1 juli 2007 door -Matthijs-
kratos184 Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Flying school - Mission Passed!N.O.E. - Mission Passed! Beloning: $15.000 De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen cheats en/of mods gebruikt. Veel plezier en succes verder! Aight bedankt, nu kan ik denk ik wel even zelf verder
Recommended Posts