Bigstijn Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik heb even een tutje op internet gevolgd. En dit is mijn outcome Rate en tips please! Reageren
QuaZ Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Mooi! Je hebt nu met de kleuren gewerkt en de render staat er mooi bij. Alleen de tekst... KUTGW 8,7/10 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Heel erg bedankt Dit keer heb ik de effecten ook over het mannetje gedaan zodat je een flammende gloed krijgt Die tut was wel erg handig. Als iemand de tut nog wil? Post maar. Ik pb wel. Reageren
-eend- Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 De kleuren passen goed bij elkaar. Maar de tekst is verkeerd. De kleur past er niet bij, en t letter type ook niet.. 7/10 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 De kleuren passen goed bij elkaar.Maar de tekst is verkeerd. De kleur past er niet bij, en t letter type ook niet.. 7/10 Qua lettertype's ben ik altijd dom bezig Maak ik een sig, effecten erbij, render geadd, voeg een tekstje toe en sla hem op. Dan heb ik geen sig meer zonder die tekst Meestal add ik de border op het laatste als ik hem als op heb geslaan (meestal eroverheen) Toch bedankt voor rate! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 *bump* Nog rates aub. Ik vindt het wel dom als er 100 mensen kijken en er raten maar 2. Reageren
S()nny Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 nou doe ik het nog ff leuke outcome (1 van je beste sigs!!) de achtergrond is wel mooi alleen is het in het midden van de sig iets te druk. De render past goed bij de achtergrond Alleen je tekst past niet zo goed bij de render ik had rood/geel gedaan.. rate: 8,3/10 gr S()nny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.