.Djanick Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 heb weer een nieuwe sign gemaakt! kleur:zwart-wit:Q&R?sign gemaakt met behulp van deze stock klik Reageren
Muay Thai Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Heey .Djanick Leuk signatures ik denk wel een van de beste signatures van je die je ooit gemaakt hebt, Ik vind ze beide leuk gemaakt de border is wel goed en de rest ook ik heb er niet veel aan toe te voegen behalve als je een zwart achtergrond neemt, neem dan een witte border voor rest goed werk! Cijfer 8,6/10. Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) het zwarte om de sign heen is om de buitenste randen van de border beter te laten weegeven, anders zou je namelijk de oranje en witte border niet zien maar thnx voor je rate Bewerkt: 2 juli 2007 door .Djanick Reageren
.Djanick Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 niemand die wilt raten? zo lijkt het net of niemand hem wil raten heb er aardig lang aan gewerkt en had al lange tijd geen inspiratie dus please rate deze sign Reageren
ArticLight Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Vooruit dan. De 1ste: Mooi gedaan hoor! Goed kleurgebruik, en fijn ingebrusht. Het lettertype is ook wel bijpassend, alleen dat streepje er tussen kon je misschien een beetje laten 'wegvagen' met een motion blur op 50% en de angle 90 graden. De ruimte onder de tekst vind ik een beetje leeg, daar had je ook nog wel wat kunnen brushen ofzo. De border ziet er wel strak uit, daar heb ik niks aan op te merken. 8,8/10 De 2de: Tja, eigenlijk wel dezelfde sig, maar dan zwart-wit. Het zwart-witte geeft ergens wel iets rustgevends, maar in kleur vond ik 'm mooier. 8/10 PS. Avril Lavigne maakt geen mooie muziek meer, vroeger wel. Maar nu is ze in een keer ook een mode-trutje. @ hieronder: Tja, daar kunnen we niks aan doen. Bewerkt: 2 juli 2007 door ArticLight Reageren
.Djanick Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) alleen dat streepje er tussen kon je misschien een beetje laten 'wegvagen' met een motion blur op 50% en de angle 90 graden. ik heb dit geprobeerd maar dan zou je het haast niet meer zien vanwege de bg die haast de zelfde kleur heeft ^^ zal vanmiddag even kijken of ik er iets mee kan doen PS. Avril Lavigne maakt geen mooie muziek meer, vroeger wel. Maar nu is ze in een keer ook een mode-trutje. daarom ook een stock van daarvoor nog gebruikt, vind het idd ook jammer dat ze nu zo is geworden maarja, wat kunnen wij er aan doen? Bewerkt: 2 juli 2007 door .Djanick Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Wooh mooi gedaan hoor ik vind het wel een 8.5/10 waard ---------------------- JeremyGFX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.