Pablo Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 R* weet alles, ze hebben het gemaakt <_< aangezien de makers van gtagames contact hebben met R* kan iemand ons dan vertellen of die lijst van hidden stuff word vrijgegeven? enzo ja wanneer? denk dat veel mensen niet kunnen wachten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 R* weet alles, ze hebben het gemaakt <_< aangezien de makers van gtagames contact hebben met R* kan iemand ons dan vertellen of die lijst van hidden stuff word vrijgegeven? enzo ja wanneer? denk dat veel mensen niet kunnen wachten Dat doen ze gelukkig niet. Dat zou zeer lullig zijn. Je moet gewoon alles zoeken. maar eigenlijk is bijna alles al gevonden door de fans sites. Check onze plattegronden sectie daar kan je al heel veel vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 R* weet alles, ze hebben het gemaakt <_< aangezien de makers van gtagames contact hebben met R* kan iemand ons dan vertellen of die lijst van hidden stuff word vrijgegeven? enzo ja wanneer? denk dat veel mensen niet kunnen wachten Dat doen ze gelukkig niet. Dit doen ze wel :rolleyes: Dat hebben ze zelf aangegeven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ja er zouw dit weekend door Rock* weer nieuwe dingen prijs worden gegeven over GTA SA maar of ze dan ook Eastereggs gaan verklappe... Hopelijk niet eigelijk :lol: , anders is het niet leuk meer om zelf opzoek te gaan naar vreemde dingen in het spel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 en anders moet je de lijst niet lezen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mym Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ik denk dat ze dat pas doen als gta sa voor pc uit is want anders is er voor de pc gamers niks aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ja er zouw dit weekend door Rock* weer nieuwe dingen prijs worden gegeven over GTA SA maar of ze dan ook Eastereggs gaan verklappe...Hopelijk niet eigelijk :lol: , anders is het niet leuk meer om zelf opzoek te gaan naar vreemde dingen in het spel. Als ze nou gewoon zeggen wat er is, dan ben ik wel tevreden ( maar niet als ze de preciese locatie geven ). :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ik ben het met hem eens. iki wil ook gewoon weten wat nou gelul is of waar is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Desperado Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Ja, alleen namen vrijgeven, geen locaties vrijgeven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ik denk dat ze dat pas doen als gta sa voor pc uit is want anders is er voor de pc gamers niks aan Om dan te besluiten te wachten op de Xbox gebruikers? (aangenomen dat hij daar ook op uit gaat komen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Jullie zeggen wel allemaal JAAA geef die lijst met easter eggs.... Maar wat zou de lol ervan zijn als Rockstar die lijst zouw geven. Het word een stuk makkelijker om te zien wat wel en niet is... En als er nou op de lijst staat dat er geen ufo's of jeti's zijn... Weet niet hoor maar moet jij de zoekfunctie eens bekijken hoeveel topic's erover zijn dit zorgt er gewoon voor dat je naar dingen zoekt die er mischien eigelijk niet zijn maar dat je het wel leuk vind om het te doen. En het geeft overigens ook weer iets om over te praten op dit forum van al die easter egss.. Ook vind ik het iets geheimzinnigs hebben dat niemand weet waar alle easter eggs zijn. Dit zorgt erook gewoon voor dat je in het spel klein beetje op je hoeden ben voor vreemde dingen etc. Dus van mij hoeven ze die lijst pas over een jaar uitgeven :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MichelPS2 Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ik vin gwoon dat ze alle easter eggs die op forums en fansites al besproken zijn officieel moeten vaststellen maar voor de rest nog nix. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeNn!S Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 IK ZOU WILLE WETEN OF DE BIGFOOT/YETI BESTAAT IK BEN UM AL KIJ LANG AAN HET ZOEKEN EN IK HEB UM ALLEN HOREN SCHREUWEN!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeNn!S Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 OF VAN DIE ALIENS DIE LIJKE ME OOK WEL TOF...!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 DeNn!S Geplaatst op Dec 18 2004, 12:24 AM OF VAN DIE ALIENS DIE LIJKE ME OOK WEL TOF...!!!! DeNn!S Geplaatst op Dec 18 2004, 12:22 AM IK ZOU WILLE WETEN OF DE BIGFOOT/YETI BESTAAT IK BEN UM AL KIJ LANG AAN HET ZOEKEN EN IK HEB UM ALLEN HOREN SCHREUWEN!!! Voortaan ff Editen plz Maar ik vind dat ze niks moeten vastellen want de X-box mensen willen niet dat alles al verklapt is als hun het spel hebben evenals voor de PC, lijkt mij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts