orange123 Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 eey, ik heb een probleem, op mijn bureaublad (zie bijlage) zitten er om de letters van het icoontje een blauw vierkantje. Hoe krijg ik dit weg zodat ik alleen nog maar letters zie? Kan iemand me helpen? Alvast bedankt, orange123 Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 deze probleem heb ik ook wel eens gehad als het goed is werkt het hetzelfde met Vista dan met Windows XP Ga naar Start > Configuratie scherm > Systeem > en dan kies je de tablad Gevanceerd > en dan meteen de bovenste onder het kopje prestaties op instellingen klikken. en daar kan je het selecteren ik heb ze zelf allemaal geselecteerd dus. maar als jouw PC niet zo sterk is dan moet je ze op prestaties enz. zetten. Succes Reageren
orange123 Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Thx m8 , het werkt! Ps. Ik heb geen vista ik heb een vist theme en icons. Bewerkt: 1 juli 2007 door orange123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.