Klokkie89 Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 waar kan ik de op afstandsbestuurbare tank vinden (http://nl.wikigta.org/wiki/Image:RCTiger.jpg) op het plaatje staat ie voor das huis in SF dus lijkt mij dat ie te krijgen is?? Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Kijk anders even op Wikigta of je daar bij de RC Toys de locatie kan vinden. EDIT:Sorry , ik had voor de zekerheid nog even gekeken maar kan het nergens vinden. Waarschijnlijk heeft hij geen vaste spawnplek. Bewerkt: 1 juli 2007 door Galiorix Reageren
michelIII Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 je kan hem alleen zien in een missie van zero maar niet besturen volgens mij ;p Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Kijk anders even op Wikigta of je daar bij de RC Toys de locatie kan vinden. daar stata iedere keer bij dat hij niet te vinden is. maar ik zie tog echt dat ie o[p dat plaatje wat er bij staat dat ie voor een gebouw staat in SF :S Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 ik denk dat dat via een carspawner ofzo gedaan is , aangezien hij verder nooit gespawnt word en er geen Toyz missies zijn in GTA: SA Reageren
ContRa Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Die tank vind je nergens ik heb ook al gekeken! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Je kan de RC Tank alleen berijden met de Spaceeinstein's all in One mod. Daarmee kan je elk voertuig besturen, ook alle RC's. Hier is e link naar de mod: >>KLIK<< Bij voorkeur download de V2.0. Die is wat handiger. Veel gameplezier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.