Elektric Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Hallo ik heb een probleem met mn server. Ik kan zelf wel spelen, maar niemand anders kan er in komen. Ik heb de port op UDP 7777 gezet, open gezet in router en in de firewall. en jah ik heb de server aanstaan Reageren
venco Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 ik heb het zelfde probleem bij mij komt het omdat de poorten van onze modem dicht zijn hoe je ze open zet dat weet ik niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 ik heb het zelfde probleembij mij komt het omdat de poorten van onze modem dicht zijn hoe je ze open zet dat weet ik niet Een beetje Google'n doet wonderen. Zie alhier een pagina waarin wordt uitgelegd hoe je je poorten opent. Je moet zelf ook even creatief zijn, omdat in de handleiding waarschijnlijk niet met dezelfde modem/router wordt gewerkt. Het openzetten zelf is erg gemakkelijk, je moet alleen weten hoe het moet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.