Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

bij deze missie moet je leren zwemmen voor dat je de missie kan doen waar moet ik da doen heeft iemand een idee waar

Geplaatst:

Je hoeft niet persé op een bepaalde plek te zwemmen, want dat kun je gewoon overal doen. De snelste manier om je lung capicity-balkje te verhogen, is door telkens een tijdje onder water te zwemmen. Wanneer je dit doet, zal de inhoud van je lung capicity-balkje verminderen. Als je dit een aantal keer lang vol weet te houden, zal je eens in de zoveel tijd een melding krijgen, dat je lung capacity verhoogd is.

Wanneer je in je stats ziet dat je op 20% (of hoger) lung capacity zit, heb je genoeg om de missie te kunnen starten.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit kan natuurlijk in de zee bij pier69, als je 20% lung capacity heb, kan je de missie Amphibious Assault spelen.

@: Te laat

Bewerkt: door Blizzard

oke bedankt

hoe kun je zie of hij 20 procent is?

Edit:laat maar heb de missie al gehaald

Bewerkt: door Dutchy3010
hoe kun je zie of hij 20 procent is?

Edit:laat maar heb de missie al gehaald

Hoewel je hem al hebt gehaald wil ik toch nog even antwoord geven op hoe je dat kan zien.

Er zijn twee mogelijkheden, het hangt er maar net vanaf wat je het liefste hebt. Ik zal ze beide apart behandelen.

Manier 1

Het hele balkje geeft 100%, dus als hij op ongeveer de helft van de helft heb je 25%. Ietsje minder dus heb je 20%. Dit is denk ik voor sommigen een moeilijke manier.

Manier 2 - Enkel voor de PC

Deze is waarschijnlijk de makkelijkste. Als je op 'S' drukt, worden je stats opgeslagen. Als je dit doet, kun je naar je San Andreas Userfiles (te vinden in 'Mijn Documenten') waar al je stats staan opgeslagen. Open deze, en zoek naar 'Long Capacity'. Hier staat het gewoon in procenten aangegeven, dus heel makkelijk te zien.

@Hieronder: Klopt, ik zal het er eventjes bijzetten, helemaal vergeten :$

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Manier 2

Deze is waarschijnlijk de makkelijkste. Als je op 'S' drukt, worden je stats opgeslagen. Als je dit doet, kun je naar je San Andreas Userfiles (te vinden in 'Mijn Documenten') waar al je stats staan opgeslagen. Open deze, en zoek naar 'Long Capacity'. Hier staat het gewoon in procenten aangegeven, dus heel makkelijk te zien.

Manier 2 is niet mogelijk op een console, alleen voor de PC.

Een andere tip om je Lung Capacity te verhogen is door de Oysters te verzamelen, deze liggen namelijk allemaal in het water waardoor je onderwater moet zwemmen => + Lung Capacity. Daarnaast wordt je Lung Capacity verhoogd als je alle 50 Oysters hebt gevonden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...