Cherryl Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Hey mensen x Ik was overlaatst wat filmpjes aan het bekijken op YouTube en ik zag dat er mensen in Liberty City rondvlogen met hun Jetpack. Ik weet dat je voor je naar Liberty City gaat heel wat moet doen. Het komt er eigenlijk op neer dat je niet met je jetpack via de Hidden Interieur universe naar Liberty City kan vliegen. Ik heb eens gezien hoe lantyz een filmpje had gemaakt hoe je alles moet doen. Enfin, nu toch was er die persoon aan het vliegen in Liberty City met zijn jetpack. Maar hoe kan dit dan ?! Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Cherryl x Reageren
Boris H. Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik sanp je helemaal. Ik heb het ook wel eens geprobeerd, het is moeilijk maar het gaat wel. Een complete uitleg is ook op WikiGTA te vinden. Die uitleg staat hier. Als het niet lukt kun je ook altijd een teleporter gebruiken om er te komen. Ik wens je veel succes en als je nog vragen hebt stel ze gerust. Groetjes, Boris H. Reageren
Cherryl Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik sanp je helemaal. Ik heb het ook wel eens geprobeerd, het is moeilijk maar het gaat wel. Een complete uitleg is ook op WikiGTA te vinden. Die uitleg staat hier. Als het niet lukt kun je ook altijd een teleporter gebruiken om er te komen. Ik wens je veel succes en als je nog vragen hebt stel ze gerust. Groetjes, Boris H. Hey x Ik heb nu al verschillende malen geprobeerd om mijn helikopter in de garage te zetten, maar hij ontploft altijd Gaat het niet op een andere manier ? Teleporteren kan ik ook niet want ik speel San Andreas op Playstation 2 . Cherryl x Reageren
spoeky Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Via dit filmpje kan je zien hoe je naar Liberty City kan komen via de Ganton Gym. Mischien heb je hier wat aan. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik heb nu al verschillende malen geprobeerd om mijn helikopter in de garage te zetten, maar hij ontploft altijd Gaat het niet op een andere manier ? Teleporteren kan ik ook niet want ik speel San Andreas op Playstation 2 . Cherryl x Je kan een helikopter in je garage krijgen door deze er vlak voor te landen en hem dan met een auto of te voet er in te duwen. Dit kost wat tijd maar het werkt better dan deze er gewoon in te vliegen. Het beste is om de heli schuin erin te zetten met de staart naar de ingang. Dit omdat de staart niet helemaal solid is en dus kan deze gewoon naar buiten blijven steken. Reageren
Cherryl Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Maar hoe kan dan die jongen met zijn jetpack in Liberty City vliegen dan ? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Maar hoe kan dan die jongen met zijn jetpack in Liberty City vliegen dan ? Er zijn mods waarmee je onbeperkt hoog kan vliegen, diegene over wie jij het hebt had waarschijnlijk zo'n mod. Reageren
Boris H. Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Maar hoe kan dan die jongen met zijn jetpack in Liberty City vliegen dan ? Er zijn mods waarmee je onbeperkt hoog kan vliegen, diegene over wie jij het hebt had waarschijnlijk zo'n mod. Dat is het niet. Waarschijnlijk heeft hij zodra hij in Liberty City was aangekomen de Jetpack cheat gedaan. Reageren
Donwell Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Volgens mij kun je in Liberty City helemaal niet met een Jetpack vliegen zonder een truukje, welke dit is weet ik niet. Maar als je de Jetpack-cheat invoert krijg je wel een Jetpack, maar je kan er niet mee vliegen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ja, want LC ligt te hoog in het H.I.U., daardoor kun je niet vliegen met een jetpack. Er is namelijk een maximale hoogte voor de jetpack, en LC ligt daarboven. Degene van het filmpje heeft een Cheatdevice geïnstalleerd (een trainer voor de PS2, hier heb je wel ArMax voor nogig), waarmee hij ongelimiteerde hoogte voor de jetpack heeft geselecteerd. Normaal kun je dus niet met een jetpack naar LC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.