Pablo Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ik heb net gelezen dat er verschillende auto's zijn waarmee je wat kan doen met de R3 stick : heftruck tractor takelwagen weet iemand of er nog meer van dit soort voertuigen zijn waar je met de R3 stick iets mee kan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ik heb net gelezen dat er verschillende auto's zijn waarmee je wat kan doen metde R3 stick : heftruck tractor takelwagen weet iemand of er nog meer van dit soort voertuigen zijn waar je met de R3 stick iets mee kan doen? Bulldozer Misschien: Cementtruck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ETI Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ik heb net gelezen dat er verschillende auto's zijn waarmee je wat kan doen metde R3 stick : heftruck tractor takelwagen weet iemand of er nog meer van dit soort voertuigen zijn waar je met de R3 stick iets mee kan doen? Er is nog zon wagen waar je auto's op kunt zetten en vervoeren kweet fftjes nie meer hoe die heet :unsure: dus.. Maar je kan er auto's opzetten en dan vervoeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ik heb net gelezen dat er verschillende auto's zijn waarmee je wat kan doen metde R3 stick : heftruck tractor takelwagen weet iemand of er nog meer van dit soort voertuigen zijn waar je met de R3 stick iets mee kan doen? Er is nog zon wagen waar je auto's op kunt zetten en vervoeren kweet fftjes nie meer hoe die heet :unsure: dus.. Maar je kan er auto's opzetten en dan vervoeren. Packer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 vliegtuig R3 is dan onderstel inklappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Die ene auto van die missie dat je er politiemotors op moet zetten daar kan je dat schuine ding waar je die auto's op kan zetten bewegen (omhoog doen) door middelvan de R3 stick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 jah die packer is te bewegen met R3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 O heeft de sleep wagen missions met R3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 nee geen missies, het is alleen voor de fun, als je dat zo mag noemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 O heeft de sleep wagen missions met R3? Nee, met de R3 stick bedoeld hij de rechter analoog stick, als je die bij sommige voertuigen naar boven of beneden beweegt kan je dingen optakelen en wegslepen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ja dat zeg ik toch, je kan er niks mee doen alleen je wagen optakelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Sorry roy ik dacht dat ze et anders bedoelden B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) een packer wat is dat? :huh: . Bewerkt: 16 december 2004 door Spike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Misschien:Cementtruck Is er wel maar je kunt er niks meedoen (geen R3) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 een soort oplegger voor auto's dat ding kun je ook met je analog stick bewege Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.