Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net SAMA geïnstalleerd, maar als ik analyse running game wil doen, krijg ik de volgende melding:

"GTA San Andreas is not loaded or incompatible with this version of SAMA"

Ik heb GTA SA versie 1.01 en ik heb ook de versie van SAMA gedownload voor versie 1.

Kan iemand mij helpen want ik kom dr niet uit.

Greetz,

Frank

Geplaatst: (bewerkt)

Dan heb je nog even .NET Framework 1.1 nodig, je kan dit hier downloaden. Als je dit hebt gedownload doet SAMA het. Je moet dan wel San Andreas aan hebben staan en dan op vernieuwen klikken, dan krijg je precies te zien wat je nog moet doen :Y.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:

Ik heb dat .NET Framework al gedownload, en SAMA werkt wel.

Open save file werkt wel, ik kan in de map van SAMA zien welke photo ops etc ik nog moet doen. maar ik d8 dat SAMA ook in het lopende spel dan op de map aangeeft wat ik nog mis?? of moet ik blijven alt-tabben naar SAMA??

greetz

Geplaatst:

Nee hoor, SAMA doet helemaal niets ingame met je spel (gelukkig maar). Hij scant gewoon alles wat je gedaan hebt en geeft dat weer in een map of in een rijtje van welke missies je al hebt gedaan. Je moet wel als je iets gedaan hebt je SAMA weer 'verversen' zodat hij opnieuw je savegame scant en weer weergeeft wat je nog moet doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...