Merticus XVII Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik zit met een vervelend probleem. Sinds gisteren hebben we mijn Xbox360 op internet aangesloten. Xbox.comgeeft je toegang om op je computer eveneens je gegevens bij te werken en rondsurfen op het forum. Wanneer ik me naar men Gamercard bewerken doet het volgende probleem zich voor. Ik heb geprobeerd om mijn Cookies in te schakelen en men virusscanner eens uit te zetten maar blijf hetzelfde probleem behouden. Ik heb al rondgekeken hier maar zie dat dit probleem er niet bij is. Weet iemand hier raad mee? Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Ik zit met een vervelend probleem. Sinds gisteren hebben we mijn Xbox360 op internet aangesloten.Xbox.comgeeft je toegang om op je computer eveneens je gegevens bij te werken en rondsurfen op het forum. Wanneer ik me naar men Gamercard bewerken doet het volgende probleem zich voor. Ik heb geprobeerd om mijn Cookies in te schakelen en men virusscanner eens uit te zetten maar blijf hetzelfde probleem behouden. Ik heb al rondgekeken hier maar zie dat dit probleem er niet bij is. Weet iemand hier raad mee? Mischien zou je eens Firefox kunnen proberen. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Probeer je cookies te wissen en dan weer in te schakelen. Misschien dat dat helpt Steel Dogg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.