Jump to content

The Job - MovieProject


Rivel

Recommended Posts

thejobbannermo5.png

Welkom bij het officiële topic van The Job. Hier houden wij alle niewtjes bij omtrent ons Project, onze filmpjes worden hier gepost en beantwoorden wij eventuele vragen. Mochten deze vragen te veel afwijken, worden deze per PB verder afgehandeld; Donwell, Rivel of VWO-er stuurt dan een PB naar die persoon met samengevatte tekst om het af te handelen.

The Job is een Movieproject dat wordt opgenomen op het online spel SA-MP, het online spel van San Andreas. We hebben onze eigen server, waar we alles opnemen. Onze server is alleen toegankelijk voor leden van The Job.

Verder, ons oude topic is gesloten. Wij hebben enige tijd geleden al met Bling contact gehad over een nieuw topic, we kregen hiertoe toestemming.

Onze geschiedenis

Rivel is gestart met The Job op 1 juli 2007, en dan wel in dit topic. In het topic kwamen al snel een paar aanmeldingen binnen. De eerste 3 mensen waren 'Bigstijn', 'Ninoke' en 'VWO-er'. Jammer genoeg hebben Bigstijn en Ninoke ons team alweer gedag moeten zeggen. VWO-er werd aangesteld als leider van spelers en attributen, en Donwell meldde zich ook aan; hij werd Co-Leader. Ondertussen wordt Donwell mede geholpen door VWO-er.

Onze Leden

Leader

Rivel

Co-leaders

Donwell

VWO-er

Medewerkers

GekkieJ01

Gamekiller (Visser23*)

Blizzard

Gtaboy107

Rakker (Reeker*)

Arno (Die-hard*, samen met nog wat dubbelaccs)

WackoX (Danny_k*)

Cameramannen

Donwell

Rakker (Reeker*)

PromoTeam

Rivel

Donwell

VWO-er

Rullez

Kaneda1

*) Originele naam op GTAForum.nl

Community

The Job leek in het begin een ééndagsvlieg te worden, ons project lag ook een hele tijd stil. Voor sommigen was dat een reden om te vertrekken. Ons project begon allereerst met een klein subforum op een ander forum, wat nu is uitgelopen tot ons eigen forum. Hier overleggen we alles, regelen we alles, kortom; dit is onze basis. Mensen kunnen zich ook registreren en vervolgens meepraten, aanmelden, etc. Sinds kort heeft het ook nog een eigen website gekregen. Hier houden we alles bij omtrent The Job, plaatsen er foto's die tijdens opnames gemaakt worden, banners/avatars/signatures, en niet te vergeten, onze filmpjes. Het is allemaal een kijkje waard. Dit wordt allemaal mogelijk gemaakt door VWO-er, die zorgt voor de hele opbouw van de sites.

Aanmelden?

Geïnterresseerd geraakt in The Job, en wil je ook een rol? Dit kan, stuur iemand van de Crew een PB, of post in ons aanmeldingstopic wat je kunt vinden op ons forum. Aan het eind van deze post zullen er een aantal links staan. Houdt er rekening mee dat, als er veel aanmeldingen zijn, we óf audities doen, óf gewoon gaan zoeken naar iemand die ons een goed aanwinst lijkt.

Wil je meewerken als cameraman, wat ook mooi werk is, dien je Fraps te hebben, en dan wel het liefst de geregistreerde versie. Ook krijg je een mod die je nodig bent hiervoor, deze krijg je zodra je bent toegelaten.

Ook hebben we een PromoTeam, dit team promoot The Job, ze maken reclame voor ons d.m.v. banners, signatures en avatars te gebruiken, hier op het forum. Voel je ook hier iets voor? Stuur óf een PB, óf reageer in ons Aanmeld Topic.

Alle aanmeldingen worden voorgedragen in ons stemtopic, daar stemt de crew of je mag worden toegelaten. Aangezien de crew uit slechts 3 personen bestaat, ben je al automatisch toegelaten als je 2 voor-stemmen hebt.

Filmpjes



Trailer

Contact en links

-- Het

>reactie-topic< staat open voor commentaar, dingen die niets met The Job te maken hebben gelieve af te handelen per PB, dit om het topic netjes en overzichtelijk te houden --

Bewerkt: door Rivel
Reactie-topic voor The Job.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Donwell

    21

  • Rivel

    19

  • .Timothy

    5

  • Koen729

    3

Top Posters In This Topic

Oke, Ik wil wel mee doen! Ik heb samp en speel het soms wel :) Steenleuk idee!

Als je meer wilt bespreken, PB me maar dan geef ik meteen me msn.

Geduldt en camhack onbreken :(

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel mee doen alleen camhack ontbreekt pb me als ik mee mag doen dan geef ik je m'n MSN ook maar nu ga ik even op m'n bed liggen heb namelijk erge buikpij :duh:

Met pijnlijke groeten Ninoke :bier:

Bedankt dat ik mee mag doen!

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

Wlkom bij het team Ninoke, ook is VWO-er gejoind. En is hij leider van alle mensen die een rol spelen. We zoeken ook nog cameramensen!

Moet je bij leden onze namen er niet bij dat geeft me zo'n goed gevoel :puh:

EDIT:Te laat... :puh:

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook best mee doen, als scriptschrijver of speler (kies maar), of misschien beide? :sst: Daarnaast wil ik ook wel een SA:MP server aanmaken, maar dan wordt het een standaard server.

Edit: Ik heb btw geen Fraps, alleen 30 seconden wel. Wel heb ik Hypercam, hier zit verder geen geluid op. Hiermee kan ik ook oneindig opnemen.

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Donwell. Het is fantastisch dat jij een server wil maken. Standaard of niet! Jij bent 100% gejoind. over je rol, hier in de downloaddatabase kan je fraps unlimited downloaden denkik. Ik neem je voor speler(wil je o ok cameraman zijn?)

Link to comment
Delen op andere websites

Speler en cameraman? Klinkt goed! Maar wat houdt cameraman precies in?

Edit: Ik ben een beetje bezig met een server te maken, dus hopelijk hebben we binnenkort de server online!

Edit2: Ik snap het denk ik zo'n beetje, gewoon de camera zó instellen dat je het gebeuren van goed kunt 'filmen'. :) Aangenomen! :)

Edit3: Ik wou net eventjes CamHack uittesten op SA:MP, maar hij deed het dus niet. Enig idee hoe hij wel werkt?

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Speler en cameraman? Klinkt goed! Maar wat houdt cameraman precies in?

Edit: Ik ben een beetje bezig met een server te maken, dus hopelijk hebben we binnenkort de server online!

Wel, dat houd in(cameraman) dat je via camcack dus een bepaalde positie inneemt samen met nog adnere mensen. En dat je dan via fraps filmt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe lang duurt een shot gemiddeld? Als het lager is dan 30 seconden dan kan ik de andere Fraps ook wel even uit de download database halen, aangezien je dan niet 30fps hebt, zoals bij 1.9D. Dat vind ik zelf, persoonlijk wel wat makkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Fraps heb ik, ik heb CamHack (deze doet het dus niet in SA-MP) en de server is bijna klaar, als het goed is moet alleen de poort nog worden opengezet... :) Dus we moeten denk ik nog een paar rollen erbij hebben en nog wat andere functies, het script schrijven en dan kunnen we aan de gang volgens mij!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...