Jump to content

The Job - MovieProject


Rivel

Recommended Posts

_O_ _O_ Wat zou ik zonder jou doen zeg. Staat er een wachtwoord op de server? En zou je kunnen instellen dat we spawnen in LV. Kun je anders je MSN even PB'en kunnen we het even bespreken. _O_
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Donwell

    21

  • Rivel

    19

  • .Timothy

    5

  • Koen729

    3

Top Posters In This Topic

LV weet ik niet, dan moet ik eerst een geschikte gamemode vinden. Ik heb op het moment San Fierro Deathmatch, dit is mooi rustig en ook nog wel een beetje centraal. Een wachtwoord komt er zeker op, anders krijgen we ongewenst bezoek. Als de server klaar is en we kunnen beginnen, PB ik iedereen het wachtwoord natuurlijk. ;) Mijn MSN-emailadres heb je al als het goed is, die heb ik zojuist verstuurd.

@Hieronder: Klopt, maar op SA-MP kun je geen mods gebruiken, en CamHack is eigenlijk wel een beetje een mod... Ik zal voor de zekerheid toch eventjes de boel gaan nakijken binnenkort.

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag meedoen toch Rivel? Mijn MSN kan je van mijn apart krijgen via PB of via VWO-er. Ik wil wel speler zijn. En Donwell, Camhack activeer je met de * knop op je NUM bordje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb CH voor de zekerheid nog even getest, en hij doet het toch echt niet. :N Een CamHack voor SA-MP heb ik nog nooit van gehoord verder, ik heb ook al even gegoogled, maar ook zonder resultaat, volgens mij. We zullen het dus gewoon met de standaard camera moeten doen, en dan wel denk ik (voor de cameramannen) op de 'bumpermode', dat de camera net iets voor de bumper hangt.

Ik zal eventjes voor de loginnaam en wachtwoord vragen in het weekend, dat lukt nu niet meer. ;) Waarschijnlijk zal de server dus volgende week 'de lucht in gaan'!

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je de server even niet al ind e lucht hangen? Dan test ik hem met jou even uit. Kom ook even online op MSN.

@ de leden er is een forum voor alle scripts enzo te plaatsen. Want n ukan iedereen het zien. Daar inet. Registreer je op http://www.autovragen.nl/Forums//index.php? en stuur me ene PB dan geef ik je het wachtwoord. Gelieve dezelfde naam te nemen als hier.

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

Nop, de server kan nog niet de lucht in, aangezien de poort nog niet los is, zoals gezegd gebeurt dit waarschijnlijk in het weekend... MSN heb ik op het moment geen zin in, morgen ben ik er wel weer. :)

Geregistreerd btw.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik ook nog meedoen? Ik wil wel camerapoppetje spelen en dan wil ik ook nog wel proberen de video's tot een leuk lopend filmpje te maken met titel en geluid enzo! :D De software heb ik. ^_^

Lijkt me erg leuk! :dans: Toevoegen op WLM mag natuurlijk: rakker(at) live DOT nl

Bewerkt: door Reeker
Link to comment
Delen op andere websites

Beste Mensen, :schater:

Met trots kan ik jullie melden dat het progress van de eerste aflevering op 40 % staat. HIer mee rinfo, wil je het nog niet weten. Er stat een spoiler over:P.

De eerste aflevering is een traileraflevering van ongeveer 1 minuut.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

kun je nog wat meer info geefen ofer wat je bedoelt met the job ?? het lijkt mij best wel leuk zou best mee willen doen voor 1 of 2x

(langer kan niet want ben druk besig met GTA MS klik ^^)

bedoel je met the job een soort van The Italian Job ?? in dat geval wil ik wel mee doen. als je een andere job bedoelt leg het dan nog ff uit en wil ik denk t ok wel mee doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...