Jump to content

The Job - MovieProject


Rivel

Recommended Posts

yo, respect voor dit idee!! :tu::tu: Ik wil ook wel meedoen als het mag. Ik heb ooit SAMP gespeeld en ik heb Fraps voor m'n newb stunt movies^^

alleen ik heb een vraagje. weet iemand wanneer we dit gaan doen en hoeveel mensen we nodig hebben?

Eerst moet ik ff SA kopieren naar een andere map ^^

Bewerkt: door Kaneda1
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Donwell

    21

  • Rivel

    19

  • .Timothy

    5

  • Koen729

    3

Top Posters In This Topic

Met hoeveel dat hangt van het aantal aanmeldingen af. Wanneer we dit gaan opnemen is als alle rollen zijn verdeeld, en iedereen alles heeft. Van mij mag je meedoen, maar we moeten nog op Rivel's toestemming wachten.

@Hieronder: Tot uw orders :)

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

ik wou ook nog ff vragen of ik mee zou kunnen doen.

probleem is dat ik alleen maar samp, sa, veel gedult, een hoop plezier heb, en de rest niet. (Kan ik wel downloaden) en ik heb me niet voor msn aangemeld

wat ik graag zou willen doen is de locatie('s) voor de film uitkiezen, ik weet ong elk interior, elke locatie, van de plaatsen waar leatherface gezien zou zijn, tot de locatie's van de binco's shops.

als er daarvoor al iemand is hoef ik er niet perse bij! maar het lijkt me wel leuk! :tu:_O_:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

We zullen je joining eventjes overleggen.

Bovendien worden de locaties meteen met het script gedaan, allemaal door Rivel. In andere woorden: Rivel bedenkt het script (dat wordt later vast wel meer) en hij bedenkt ook meteen de locaties. Fraps kun je hier uit de download database halen, dus dat is geen probleem. CamHack doet het niet op SA:MP, dus dit lukt ook niet. De modfilter valt niet uit te schakelen, dus enkel Fraps moet je dan nog hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke rollen zijn er nog allemaal?

En tot waneer kun je joinen??

Want maandag 16juli haal ik een nieuwe pc en een paar dagen daarna SA(op de ps2 heb ik hem aldus weet hoe het werkt) maar ik kan geen dag of datum noemen waneer ik kan meedoen, vandaar deze vraag :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Welke rollen zijn er nog allemaal?

En tot waneer kun je joinen??

Want maandag 16juli haal ik een nieuwe pc en een paar dagen daarna SA(op de ps2 heb ik hem aldus weet hoe het werkt) maar ik kan geen dag of datum noemen waneer ik kan meedoen, vandaar deze vraag :Y

Je kunt ten alle tijden joinen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Maar de rollen geven wij niet prijs, aangezien de anderen dan misschien wat te weten kunnen komen wat er ongeveer in de aflevering komt. Ik zou zeggen: ben je geïnterresseerd, join ons dan! Als je een rol wilt die al bezet is, kun je het ook gewoon zeggen, één van ons staat dan zijn rol af, aangezien jij dan nog geen rol hebt. Dus als je zin hebt en je bent nieuwsgierig, en je wilt ook wel eens helpen aan een project? Zeg het, we stemmen over je toelating (bijna iedereen wordt toegelaten) en je hoort erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...