Jump to content

The Job - MovieProject


Rivel

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Donwell

    21

  • Rivel

    19

  • .Timothy

    5

  • Koen729

    3

Top Posters In This Topic

Ik wil geen onnodig roet in het eten gooien, maar zullen we vanaf nu afspreken, dat vragen als "Mag ik meewerken aan de volgende aflevering?" gewoon via PB naar Donwell, Rivel of VWO-er gedaan wordt? Dit topic is namelijk ter aanleiding van een filmproject gestart, maar tot nu toe heb ik alleen nog maar sollicitanten langs zien komen.

Dus, indien de projectleiders het ermee eens zijn, worden dit soort zaken voortaan via de PB-functie geregeld. Updates over de film en andere belangrijke mededelingen mogen wel in dit topic gemeld worden, aangezien dit niet slechts voor één persoon relevant is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil geen onnodig roet in het eten gooien, maar zullen we vanaf nu afspreken, dat vragen als "Mag ik meewerken aan de volgende aflevering?" gewoon via PB naar Donwell, Rivel of VWO-er gedaan wordt? Dit topic is namelijk ter aanleiding van een filmproject gestart, maar tot nu toe heb ik alleen nog maar sollicitanten langs zien komen.

Dus, indien de projectleiders het ermee eens zijn, worden dit soort zaken voortaan via de PB-functie geregeld. Updates over de film en andere belangrijke mededelingen mogen wel in dit topic gemeld worden, aangezien dit niet slechts voor één persoon relevant is. ;)

Oke is goed, de meeste besprekingen staan namelijk op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar wordt er door enkele personen weinig aandacht aan mijn post besteed. Laat het alstjeblieft duidelijk zijn, dat vragen als "Mag ik meedoen?" etc. gewoon via PB gedaan kunnen worden.

Berichten met bovenstaande inhoud, worden vanaf heden zonder pardon verwijderd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Topic bumped, en met reden. ^_^

Ik wou even melden dat alles druk aan het draaien is op het moment bij ons Movieproject, als alles goed verloopt is de trailer binnen een maand klaar.

Mochten er nog ideeën zijn, men mag ze hier posten, maar je mag ze ook hier posten. Met ideeën bedoelen we dus ideeën voor het script, bepaalde acties, of misschien zelfs dingen om de server te verbeteren. Alles is welkom, maar houdt het wel serieus aub. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg het maar even, maar in pawno heb je de functie SetPlayerCameraPos en SetPlayerCameraLookAt waarmee je de camera dus op elke plek kunt hangen die je wilt.

Voorbeeld (maakt een camera die naar de standaard spawn in LV kijkt) :

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/cam1", cmdtext, true, 4) == 0)
{
	SetPlayerCameraPos(playerid, 1960.3783, 1343.1572, 15.3746);
	SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
	return 1;
}
return 0;
}

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...