sevaboy Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Zoeken jullie nog mensen? Ik heb Sa,Sa-Mp en Fraps! Dus ik zit nog goed,ik heb veel tijd en soms heb ik het druk,maar het leven is druk! Bewerkt: 23 juli 2007 door sevaboy Reageren
gta-pilot Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 kan ik nog mee doen ik heb alles behavle camhak maar ik heb de gene die rivel vroeg in het modding request ik had al eerder gepost maar is blijkbaar niet aangekomen Reageren
Rivel Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Sorry GTA-pilot. Bij de volgende aflevering mag jij erbij, nu nog even niet. Dit geld trouwens voor iedereen buiten voor jouw seva. Reageren
Bling Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ik wil geen onnodig roet in het eten gooien, maar zullen we vanaf nu afspreken, dat vragen als "Mag ik meewerken aan de volgende aflevering?" gewoon via PB naar Donwell, Rivel of VWO-er gedaan wordt? Dit topic is namelijk ter aanleiding van een filmproject gestart, maar tot nu toe heb ik alleen nog maar sollicitanten langs zien komen. Dus, indien de projectleiders het ermee eens zijn, worden dit soort zaken voortaan via de PB-functie geregeld. Updates over de film en andere belangrijke mededelingen mogen wel in dit topic gemeld worden, aangezien dit niet slechts voor één persoon relevant is. Reageren
Rivel Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ik wil geen onnodig roet in het eten gooien, maar zullen we vanaf nu afspreken, dat vragen als "Mag ik meewerken aan de volgende aflevering?" gewoon via PB naar Donwell, Rivel of VWO-er gedaan wordt? Dit topic is namelijk ter aanleiding van een filmproject gestart, maar tot nu toe heb ik alleen nog maar sollicitanten langs zien komen.Dus, indien de projectleiders het ermee eens zijn, worden dit soort zaken voortaan via de PB-functie geregeld. Updates over de film en andere belangrijke mededelingen mogen wel in dit topic gemeld worden, aangezien dit niet slechts voor één persoon relevant is. Oke is goed, de meeste besprekingen staan namelijk op het forum. Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 waarom is dat andere forum offline Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Rivel@:Ik doe mee...Maar iick sta nog niet eens bij de spelers lijst >>> Door Dutchy3010: Zulke dingen kunnen ook makkelijk via PM. <<< Reageren
-_- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 kom het flimpje op de site? Reageren
Rivel Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 kom het flimpje op de site? Bedoel je deze site? Ja. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik zou wel mee willen helpen, alleen heb ik geen Fraps, wel game cam pro. En anders wil ik ook wel Co-regisseur zijn. Van J.V Reageren
Dastard Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Rivel,mag ik AUB vragen: Mag ik meehelpen met het script?Ik heb al ervaring met scripts? . Reageren
Bling Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Blijkbaar wordt er door enkele personen weinig aandacht aan mijn post besteed. Laat het alstjeblieft duidelijk zijn, dat vragen als "Mag ik meedoen?" etc. gewoon via PB gedaan kunnen worden. Berichten met bovenstaande inhoud, worden vanaf heden zonder pardon verwijderd. Reageren
Donwell Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Topic bumped, en met reden. Ik wou even melden dat alles druk aan het draaien is op het moment bij ons Movieproject, als alles goed verloopt is de trailer binnen een maand klaar. Mochten er nog ideeën zijn, men mag ze hier posten, maar je mag ze ook hier posten. Met ideeën bedoelen we dus ideeën voor het script, bepaalde acties, of misschien zelfs dingen om de server te verbeteren. Alles is welkom, maar houdt het wel serieus aub. Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ik zeg het maar even, maar in pawno heb je de functie SetPlayerCameraPos en SetPlayerCameraLookAt waarmee je de camera dus op elke plek kunt hangen die je wilt. Voorbeeld (maakt een camera die naar de standaard spawn in LV kijkt) : public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/cam1", cmdtext, true, 4) == 0) { SetPlayerCameraPos(playerid, 1960.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } return 0; } Reageren
Donwell Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Geen slecht idee, Big Boss. Bedankt hiervoor, we zullen het overleggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.