Jump to content

The Job - MovieProject


Rivel

Recommended Posts

Hey ik wou ff wat zeggen donwell en VWOer, ik kwam niet meer op site, het lag eruit ofzo. Alvast bedankt!

@rivel: Je bent mij vergeten bij degene die meedoen, ik doe namelijk ook mee xD zet me er ff bij plz

@hieronder: hij doet het weer, 15 min. geleden niet(ook een beetje onnodig om een nieuwe post aan te maken).

Bewerkt: door visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Donwell

    21

  • Rivel

    19

  • .Timothy

    5

  • Koen729

    3

Top Posters In This Topic

Ik zeg het maar even, maar in pawno heb je de functie SetPlayerCameraPos en SetPlayerCameraLookAt waarmee je de camera dus op elke plek kunt hangen die je wilt.

Voorbeeld (maakt een camera die naar de standaard spawn in LV kijkt) :

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/cam1", cmdtext, true, 4) == 0)
{
	SetPlayerCameraPos(playerid, 1960.3783, 1343.1572, 15.3746);
	SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
	return 1;
}
return 0;
}

Man, je maakt een grap. Meen je dit? Dit is pwnage! :tu: Enorm hard bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Klaar zijn we nog niet hoor, je mag er gerust bij. Stuur Rivel even een PB'tje, hij is de leader. We zijn bovendien nog niet klaar, we zijn op het moment al wel aan het opnemen van scènes, maar de echte afleveringen zijn nog niet begonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals vermeld is de trailer bijna klaar, zodat jullie kunnen zien wat we zoal gaan doen in 'The Job'. Het script voor de afleveringen wordt geschreven, dus als dat klaar is en de trailer is klaar gaan we bezig met afleveringen.

Verder, je mag er gerust bij, we kunnen wel wat spelers gebruiken na het vertrek van een aantal leden. :) We moeten allemaal dubbelrollen gebruiken, en dat komt soms niet helemaal uit. Je dient verder wel SA-MP te hebben, wil je joinen. :)

Verder nog een mededeling, als je naar ons forum gaat (zie handtekening) kun je je gerust registreren, ook al ben je niet lid. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Zoals vermeld is de trailer bijna klaar, zodat jullie kunnen zien wat we zoal gaan doen in 'The Job'. Het script voor de afleveringen wordt geschreven, dus als dat klaar is en de trailer is klaar gaan we bezig met afleveringen.

Verder, je mag er gerust bij, we kunnen wel wat spelers gebruiken na het vertrek van een aantal leden. :) We moeten allemaal dubbelrollen gebruiken, en dat komt soms niet helemaal uit. Je dient verder wel SA-MP te hebben, wil je joinen. :)

Verder nog een mededeling, als je naar ons forum gaat (zie handtekening) kun je je gerust registreren, ook al ben je niet lid. :)

even een domme vraag kan ik na kerst ook nog medoen???

>>> Door Bling: Onnodige bump, want voor dit soort vragen kun je beter één van de makers even een PB sturen. Voor andere personen is deze vraag + antwoord namelijk niet interessant. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Om alles duidelijk te houden:

The Job is een filmproject wat zich afspeelt in GTA San Andreas Multiplayer, kortweg SA-mp. Iedere aflevering zal er een misdaad worden gepleegd. Dit variëert per aflevering. Zo gaan de hoofdrolspelers de ene keer een bank overvallen, en mogen ze de andere keer een huurmoord gaan doen. We proberen ze eerst vuile rotopdrachtjes te laten doen, en aan het eind complete rampen te laten veroorzaken.

We hopen binnenkort de trailer te kunnen lanceren, de opnames zitten erop en de montage is gedaan. Hierover volgt later nog meer informatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit project is nu al een hele tijd én vijf pagina's gaande en ik heb nog geen vruchtbaar resultaat gezien. Zodra er resultaat is gaat dit topic weer open, dus tot nader order gesloten. Stuur één van de moderators van de SA fora een PB zodra er daadwerkelijk wat bereikt is.

Voor fanmail, vragen over The Job of om jezelf aan te melden bij het team; kan door >VWO-er<, >Rivel< of >Donwell< een PB te sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Onze trailer is uit, na een hele tijd. Lang hebben jullie niets van ons gehoord, tot ik

eens het oude topic bumbte om te melden dat het project een flinke vooruitgang had. Vandaag,

zaterdag 27 oktober, is onze trailer eindelijk openbaar. Je vind hem in de hoofdpost hiervan.

Verder zullen we ook verder gaan met de afleveringen, we zijn al bezig met voorbereiden hierop.

Deze zullen we zo snel mogelijk af proberen te krijgen.

Verder wens ik jullie veel plezier toe met The Job, zowel met de trailer als met alle komende afleveringen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tijden stond er in onze handtekeningen 'Het komt' en diverse andere rijmpjes, en nu is hij er. Dank aan iedereen die dit project heeft mogelijk gemaakt. Veel plezier met de trailer, binnenkort zullen de eerste afleveringen verschijnen, we zijn druk bezig :).

Nogmaals veel kijkplezier namens The Job :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke trailer maar de overgangen zijn een beetje fanatasieloos en dat is jammer. Ik zou misschien de montage doen van de afleveringen en meehelpen met de afleveringen dus zou ik in de memberlijst mogen staan? :puh:

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Trailer ziet er goed uit guys... alleen jammer van het uitgesproken nummer die jullie erbij hebben gekozen. Ook het topic ziet er shön uit, goed verzorgt enzo. Complimenten aan Rivel, en de co-leaders. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...