Jump to content

The Job - MovieProject


Rivel

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Donwell

    21

  • Rivel

    19

  • .Timothy

    5

  • Koen729

    3

Top Posters In This Topic

Het nummer dat we hebben gebruikt is het Theme Song vanuit The Matrix. Het nummer heet 'Clubbed To Death' door 'Rob Dougan'. Het liedje valt hier te beluisteren.
Ik zou bij de daadwerkelijke filmpjes toch kiezen voor wat originelere muziek, op deze manier is het één van de vele waar Clubbed to Death onder is gezet. TV of film gebruik en dan heb je het nog niet eens over Youtube (ca 775 filmpjes) en dergelijke. Maar dat zijn mijn 2 centen.
Link to comment
Delen op andere websites

Het was echt '' SUPER '' leuk om mee te doen en ik blijf actief als lid bij die movieproject! , Bedankt dat ik mee mocht doen en het filmpje ziet er top uit The job! , Tot nu bevalt het me wel om mee te doen! , Hopelijk doe ik nog een paar keer mee!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn enkel voorbeelden van dingen die worden gedaan(moord, streetrace, achtervolging) en er is dus nog geen verhaal. Als de afleveringen komen zal er wel een soort van verhaal in zitten, maar daar kan ik nog niks over zeggen, dat zie je dan wel..

Bedankt voor de positieve reacties! :)

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Het nummer dat we hebben gebruikt is het Theme Song vanuit The Matrix. Het nummer heet 'Clubbed To Death' door 'Rob Dougan'. Het liedje valt hier te beluisteren.
Ik zou bij de daadwerkelijke filmpjes toch kiezen voor wat originelere muziek, op deze manier is het één van de vele waar Clubbed to Death onder is gezet. TV of film gebruik en dan heb je het nog niet eens over Youtube (ca 775 filmpjes) en dergelijke. Maar dat zijn mijn 2 centen.

We zullen het meenemen in de volgende delen, bedankt voor de tip. :)

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben de laatste tijd een leden stroming, velen willen joinen. Ook vandaag waren er weer twee toegelaten, dit zijn White Gold en DelPiero. White Gold hebben jullie vast wel eens gezien op het forum, DelPiero is ook ons nog onbekend.

Hoe dan ook, allebei veel plezier toegewenst komende tijd. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Woowie, dat is mooi.

Zou ik er ook bij kunnen? :o

Ik vind het altijd leuk om met een filmpje mee te doen.

>>> Door _KoE_Mzungu: Dit soort vragen alleen middels een PB aan het team stellen, beperk je hier alleen tot de reacties op het project zelf. ^_^ <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

chapeau de trailer alleen al deed me hunkeren naar de actual footage

ik moet zeggen dat dit in mijn opinie gelijk staat aan de trailers van Gta IV

maar deze keer is het per film een ander verhaal dus wordt je altijd verrast :o

dat heerst hier aan!!!

Doe zo verder jongens :D

Spijtig genoeg kan ik niet meedoen omdat ik MTA noch SA op de pc heb zou anders doodgraag meegedaan hebbe :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...