JeremyGFX Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Hier is mijn nieuwe Sig. rate maar los Reageren
Nielok Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Lettertype: Plaatsing: 0 Face: 0 Kleur: 0 Render: 6,33333333333333 Plaatsing: 7 Mooiheid: 6 Ingeblend: 6 Border: 7 Stijl: 7 Dikte: 7 Kleur: 7,5 Stijl: 8 Verdeling: 7 Achtergrond: 6,5 Effecten: 6 Overige: Bonuspunten: Commentaar: Eerst en vooral welkom op het forum! Zo te zien ben je nog niet lang bezig met photoshop, we hebben hier een heleboel tutorials van photoshop dus ga die zeker eens proberen =) Je achtergrond is leegjes en de kleur is eentonig, probeer wat meer te brushen of te smudgen. Ik zie ook geen font; Misschien zou je dat best eens gebruiken dat vult ook op, maar ga niet overdrijven in de grootte natuurlijk. Veel succes in PS! TOTAAL: 6,666667 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Nielok erg bedankt voor de reactie en voor de tips natuurlijk Hij is erg groot dat klopt en ik was de tekst vergeten MVG. JeremyGFX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.