Jump to content

gta3 img

Recommended Posts

Geplaatst:
heft er iemand een gewone gta3.img voor me pm het maar

Lijkt me niet echt slim. Ten eerste is het bestand waarschijnlijk té groot om te uploaden. Ten tweede moet er ook nog een juiste plek worden gevonden om het up te loaden, en tot slot kost het erg veel tijd. De beste en bovendien simpelste oplossing is het opnieuw installeren van het spel. Zo weet je namelijk zeker dat het bestand weer helemaal origineel is.

Geplaatst: (bewerkt)

Te groot= ongeveer 1 gig. Je zult het waarschijnlijk verkloot[/font] hebben met modden, niet? :puh: En dus doet je SA het niet meer. Het is beter te kijken welke bestanden je in GTA3.img hebt vervangen door mods, en dan die bestanden hier aanvragen (kijk dan eens hier en hier. Als het er te veel zijn zul je SA inderdaad opnieuw moeten installeren, en dan geef ik je een tip mee voor de volgende keer dat je gaat modden: maak een backup (reserve) van de bestanden die je mod!!! Niet heel GTA3.img, maar de bestanden die erin zitten enzo. Als het goed is zit de waarschuwing (Creat a backup of your files!) in alle ReadMe's van alle mods. Veel succes nog ;)

Ook voor anderen die SA modden en nooit backups maken, nog 1 keertje: Maak een backup van de bestanden die je gaat modden/vervangen!

Zo da's eruit :puh: Oh ja je mag best ABN typen hoor :engel:

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...