denracer Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) Kijk dit zijn alle easter eggs dit heb ik gelezen op een site [4.B] Easter Eggs No Easter Eggs Here Sign (op de brug in san fiero) Bodybags (geen idee maar is door R* vrijgegeven) Take Picture of Yourself (is al bekend) Shoot the Moon (kon in gta3 en vice city ook) Northstar Rock (geen idee maar is door R* vrijgegeven) Rockstar Constellation (geen idee maar is door R* vrijgegeven) Vanity Plates ( speciale nummerborden) Bridge Facts (een bord waar alles opstaat ook dat de brug 1,27 mb in het spel in beslag neemt ! ) trouwens ik heb zelf ook nog een glitch gehad ik schoot met een bazooka bij marina in los santos in het water op een schilpad en in 1 keer vliegen alle vissen en dieren dus ik op ze schieten gebeurd nix <_< Bewerkt: 16 december 2004 door denracer
nick 82 Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 weet misschien iemand wat/waar vanity plates is?
denracer Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 weet misschien iemand wat/waarvanity plates is? nummerplaten
denracer Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Er zijn veel meer eastereggs. bewijs eens dat het easter eggs zijn en dezen zijn door R* bevestigd die anderen kunnen ook glitches zijn
Puke Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Er zijn veel meer eastereggs. bewijs eens dat het easter eggs zijn en dezen zijn door R* bevestigd die anderen kunnen ook glitches zijn Hoe weet je dat nou, heb je ze zelf aan de lijn gehad? niemand heeft contact met r* en r* zou een beetje gek zijn om iedereen te vertellen welke eggs er allemaal in zitten. Er zijn nog veel meer eggs , lees het easter eggs topic maar eens.
denracer Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) dat stond op gtablabla.nogwat ofzo en dan bij specials *Dit valt dus onder reclame :o Bewerkt: 16 december 2004 door Se7en
easter egg Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 waar is dat rare bord van zoon brug.???
Trax Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Vlakbij de Gant Bridge heb je een restaurantje in een soort Caravan. Daar staat het bord bij.
De Gta Master Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Er zijn er 30 en jij hebt er 8 waarvan sommige niet egt easter eggs kunnen zijn bridge facts vind ik neit egt een easter egg en die maan helemaal niet en foto van je zelf vind ik meer wat extras
easter egg Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 en de zelfmoorderen mensen vind ik ooik easter eggs. wat ik laats zag klinkt niet gelofig maar ooit iemand gezien bij dat spook huis in lasvegas dat daar een mannetje met een witte trui aan en een spijkerbroek aan politsies vermoord. alleen toen zag ik tien hij de 1 vermoord dat de police geen hoofd meer had terwijl hij geen mes had ofzo. :blink:
Daan Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Er zijn veel meer eastereggs. bewijs eens dat het easter eggs zijn en dezen zijn door R* bevestigd die anderen kunnen ook glitches zijn Tommy in de winkel van Zero is een easter egg. Candy Suxxx op een reclame bord is een easter egg. Enzovoorts.
Anton van Hussel Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 en mischien ook wel vlakbij brige facts van boring museum P.S. gelukkig ben ik ee jager en heb ik altijd een camera bij de hand
Piet-Herr Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) Er zijn veel meer eastereggs. bewijs eens dat het easter eggs zijn en dezen zijn door R* bevestigd die anderen kunnen ook glitches zijn Tommy in de winkel van Zero is een easter egg. Candy Suxxx op een reclame bord is een easter egg. Enzovoorts. Ik vind dat geen Easter Eggs, gewoon kleine verwijzingen, die niet per definitie Easter Eggs zijn. Maar ik heb nu geen zin om deze discussie nog een keer te houden. Bewerkt: 14 februari 2006 door Piet-Herr
P-Jamma Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Er zijn veel meer eastereggs. bewijs eens dat het easter eggs zijn en dezen zijn door R* bevestigd die anderen kunnen ook glitches zijn Tommy in de winkel van Zero is een easter egg. Candy Suxxx op een reclame bord is een easter egg. Enzovoorts. Ik vind dat geen Easter Eggs, gewoon kleine verwijzingen, die niet per definitie Easter Eggs zijn. Maar ik heb nu geen zin om deze discussie nog een keer te houden. Een verwijzing kan ook een Easter Eggs zijn ......
Recommended Posts