Schno009 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Gekwoot van GoT forum waar de x1950 zijn eigen topic heeft, dat inmiddels aan deel 3 toe is. De 8600 heeft bij lange na geen eigen topic. En wat bestaat er nou langer? Komt omdat het een dx10 kaart is waar sommigen nog wat huiverig voor zijn. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 En wat bestaat er nou langer? Komt omdat het een dx10 kaart is waar sommigen nog wat huiverig voor zijn.Als het zulke goed kaarten zijn, waarom denk je dat in ieder geval de GTS na de introductie van de GeForce 8900 wordt geschrapt?? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Endan alsnog, omdat eenkaart een eigen topic heeft op een forum is die goed? En dat noemt zich dan een techneut Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ach, neem gewoon een Intel x3000 onboard videokaart. ICM Windows Vista de beste onboard videokaart. Reageren
Murk Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Gekwoot van GoT forum waar de x1950 zijn eigen topic heeft, dat inmiddels aan deel 3 toe is. De 8600 heeft bij lange na geen eigen topic. En wat bestaat er nou langer? Komt omdat het een dx10 kaart is waar sommigen nog wat huiverig voor zijn. En terecht, de DX10 kaarten van nu zijn baggerslecht voor de DX10 games van de toekomst, kijk maar op anandtech waar een onderzoeksresultaat verschenen is (http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3029&p=1) naar de prestaties van diverse kaartjes. Endan alsnog, omdat eenkaart een eigen topic heeft op een forum is die goed? En dat noemt zich dan een techneut Waarom komen met duizenden technische argumenten over de graka, als ik ook gewoon kan zeggen dat het een populaire videokaart is onder de Techneuten? En ik heb nergens beweerd dat ik een techneut ben ;D Reageren
Tunix Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Omdat ze het hier toch over videokaarten hebben, hoop ik dat ik dit mag posten. Dit is zeker bagger, of niet? Iemand advies? Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Omdat ze het hier toch over videokaarten hebben, hoop ik dat ik dit mag posten. Dit is zeker bagger, of niet? Iemand advies? Een Intel 845G is niet zo geweldig. Reageren
Tunix Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Omdat ze het hier toch over videokaarten hebben, hoop ik dat ik dit mag posten. Dit is zeker bagger, of niet? Iemand advies? Een Intel 845G is niet zo geweldig. Dus welke kan ik dan het beste nemen als ik gewoon erop wil gamen? En moet ik dan ook nog de processor vervangen of niet? Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Hieronder zie je een aantal kaarten die mij wel goed voor je lijken:€50-€100 : Radeon X1650 pro (€89) €100-€150 : Radeon X1950 Pro (€129) €150-€200 : GeForce 7900 GS OC (€169) Let wel op, want dit is niet de goedkoopste winkel. voor dezelfde prijs krijg je in aken bij hiq24 wel een nvidea 8600GTS dan kom ik er ook nog ff bij mijn videokaart is niks he .., die word ook vervangen door een Nvidea welke weet ik nog niet. EDIT: + 1024MB RAM werkgeheugen >>> Door Preddy: Ineens heb je het, je edit je bericht gewoon ipv een nieuwe aan te maken<<< Bewerkt: 7 juli 2007 door Preddy Reageren
ifc3 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) voor dezelfde prijs krijg je in aken bij hiq24 wel een nvidea 8600GTS Voor dezelfde prijs krijg je ook een bril, het is nVidia. En die videokaart die jij hebt (Intel GMA 950) is nog niet eens zo beroerd volgens mij, maar dat hangt van je OS af. Bij mij haalt hij icm een Celeron 420 processor (ook best snel*) en 512mb DDR2 geheugen meer dan 75FPS in Beryl op een resolutie van 1280x1024. Edit: * Voor dat er iemand gaat zeuren: Voor een Single core processor he EN: En wat bestaat er nou langer? Komt omdat het een dx10 kaart is waar sommigen nog wat huiverig voor zijn.Als het zulke goed kaarten zijn, waarom denk je dat in ieder geval de GTS na de introductie van de GeForce 8900 wordt geschrapt?? Een nVidia Geforce 8900 is toch ook DX10? Bewerkt: 6 juli 2007 door ifc3 Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 En wat bestaat er nou langer? Komt omdat het een dx10 kaart is waar sommigen nog wat huiverig voor zijn.Als het zulke goed kaarten zijn, waarom denk je dat in ieder geval de GTS na de introductie van de GeForce 8900 wordt geschrapt?? Een nVidia Geforce 8900 is toch ook DX10? Ja. Dat begrijp je toch zelf ook wel (zelfde serie...). Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) We hadden het over de 8600 GT(S) tegen de X1950. Niet over DX-10 - DX-9 of zoiets. Hij beweerde dat het zo'n geweldige kaart is, die 8600 GTS en daarom zei ik: Als het zulke goed kaarten zijn, waarom denk je dat in ieder geval de GTS na de introductie van de GeForce 8900 wordt geschrapt??De GeForce 8600 GTS wordt namelijk binnenkort niet meer geproduceerd.Hier vind je trouwens nog een articel over de kwaliteit van deze generatie DX-10 kaarten. EDIT: Ik heb zelf even een vergelijking gemaakt: Bewerkt: 6 juli 2007 door Insanity Prawn Boy Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 loopt die Gforce 8600GTS dan toch nog zo slecht? Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 loopt die Gforce 8600GTS dan toch nog zo slecht? Nee, hier wordt vergeleken met veel duurdere videokaarten en met een mischien wel zwaar spel? En hij verliest het minst in DX10 mode t.o.v. die anderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.