Jump to content

Ga jij GTA IV bij de launch halen?


Boris H.

Ga jij GTA IV bij de launch halen?  

145 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij GTA IV bij de launch op 19 Oktober halen?

    • Ja.
      81
    • Nee.
      59


Recommended Posts

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Boris H.

    8

  • b4rtsimps0n

    7

  • Rickos

    3

  • TomHagen

    3

Ik haal hem niet bij de launch, moet eerst nog genoeg geld hebben voor PS3, en moet ook nog andere dingen hebben dus dit jaar heb ik hem denk zeker niet. :(

Hopen dat de prijs een keer daalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem meteen die dag kopen. zo vroeg mogelijk op de dag

Ja ik ook ik ga gelijk uit school dat ding hale :D ik moet em egt hebbe :D en een op een vrijdag verdien ik wel ontspanning naa zo'n zware dag school :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga hem zeker gelijk halen ik heb 500 meter naast me school een winkelcentrum die ligt tog op de weg richting huis dus ik haal hem gelijk want deze game moet/wil je niet missen

Bewerkt: door mrwhoopy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil GTA IV wel kopen ! Maar dan moet ik eerst de PS3 kopen. En dat is wel duur en daarom wacht ik op de derde trailer en ook de overtuiging van de leden die GTA IV al hebben gekocht ! Ik vind het echt een slechte beslissing van R* als ze GTA IV niet op de PC laten uitkomen ! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil GTA IV wel kopen ! Maar dan moet ik eerst de PS3 kopen. En dat is wel duur en daarom wacht ik op de derde trailer en ook de overtuiging van de leden die GTA IV al hebben gekocht ! Ik vind het echt een slechte beslissing van R* als ze GTA IV niet op de PC laten uitkomen ! :7

Je kan de PS3 ook nu kopen hoor. Er zijn zat andere goede games buiten GTA. Alleen PS3 heeft nog niet zo heel veel games maar over een tijdje komen die vanzelf! Als je een next-gen console gaat kopen alleen voor GTA IV kun je beter de X360 nemen. Goedkoper en je hebt extra content voor GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil gtaIV vrij van school op 16oktober :clown: . maar effe sirieus er zal op gta heus niet soon rush zijn als op de playstation3. in onze ogen is het natuurlijk het beste spel van de wereld maar of alle console eigenaren gelijk de winkel gaan bestormen betwijvel ik. maar ik koop hem wel gelijk op de release als het aan mij ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...