Jump to content

Ga jij GTA IV bij de launch halen?


Boris H.

Ga jij GTA IV bij de launch halen?  

145 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij GTA IV bij de launch op 19 Oktober halen?

    • Ja.
      81
    • Nee.
      59


Recommended Posts

dit lijkt een beetje op de vorige topic, of je een console wilt aanschaffen voor GTA

als je het spel op 19 oct wilt halen heb je natuurlijk wel een next gen console nodig waarop je het kan spen, tenzei je er eentje heb

mij is het zeker de moeite waard om voot GTA een console aan te schaffen, want ik was het zoiezo al van plan :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Boris H.

    8

  • b4rtsimps0n

    7

  • Rickos

    3

  • TomHagen

    3

Dat klopt maar de bedoeling van dit topic is om te weten te komen hoeveel mensen op 19 Oktober zitten te spelen. Bij dat andere topic zitten ook mensen die niet op tijd een console kopen of hem pas een half jaar later halen enz. In de uitslag van deze poll valt te zien hoeveel mensen er op 19 Oktober GTA IV in huis hebben en dat kan je bij dat andere topic gewoon niet zien. Dus, stemmen maar!

:cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk sowieso al dat er leveringsproblemen zullen komen. Iedereen wacht nu al op smart op IV, waaronder ik :D . Ik ga hem dan kopen voor de Xbox 360 :).

Ik denk niet dat er leveringsproblemen komen hoor. Dit is voor zover ik weet zelden bij games voorgekomen. Bij SA was het toch ook niet? En die zal bij de launch nog wel meer verkocht zijn dan IV bij de launch zal verkopen. Denk maar eens aan hoeveel mensen een PS2 hadden bij de launch van SA en hoeveel mensen nu een X360 of PS3 hebben bij de launch van IV.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook niet bang voor leveringsproblemen maar bij de GameShop te Den Haag (Ze zitten ook alleen maar in Den Haag ^_^ .) moet je een volwassene meenemen :duh:

18 jaar en ouder en daar letten ze dan nu opeens op...

Dan vindt ik wel klote dan..

En trouwens ik hou niet van rijen ik heb 'm gepreorderd, maar alleen als het rustig is haal ik 'm,

EDIT: ik kan wel even wachten voor een goed spel..

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Er komen echt geen rijen in de winkels hoor. Anders zou dat wel vaker bij andere grote games zijn (gears of war, oblivion etc.) Niet iedereen gaat massaal naar de winkel met zen allen tegelijk.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Die heb ik toen ook niet gekocht want toen had ik nog geen 360 schat :Y

Kappen met zwaaien ^_^ Grapje hoor Bor :engel:

EDIT: Klopt, maar een spel als GTA IV (Belooft héél goed en móóí spel te worden.) trekt veel bekijks, ;)

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

19 oktober heb ik waarschijnlijk alleen 's middags school, 50% kans :puh:. als dat zo is ga ik rond openingstijd van nedgame erheen om IV te kopen, anders heb ik 's ochtends les en haal ik hem om 12 uur als ik vrij ben.

even voor de duidelijkheid, ik heb dus 's ochtends, van 8 tot 12 les, of 's middags van 1 tot 6, en niet 's ochtend en 's middags.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Ja zeker ,

Bij de release van gta san andreas stond ik in Blankenberge voor de bart smit een uur te vroeg :D

Dus ik haal hem zeker !

bij san andreas stond ik 's ochtends de dag voor de officiele release al bij de freerecordshop..en ze verkochten ze vanaf een enorme stapel zo achter de toonbank :puh: dus goed kijken paar dagen voor de release ofzo bij winkels of ze hem toevallig al niet hebben. mensen die gta sa gepreordered hadden bij een paar winkels kregen hem toen ook al een dag te vroeg omdat ze voor de zekerheid een dag eerder hadden verstuurd. de winkels hebben een meestal toch wel een dag of paar dagen eerder binnen dan de release :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...