Jump to content

Ga jij GTA IV bij de launch halen?

Ga jij GTA IV bij de launch halen?  

145 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij GTA IV bij de launch op 19 Oktober halen?

• Ja.
      81
    • Nee.
      59

Recommended Posts

Geplaatst:
Ja zeker ,

Bij de release van gta san andreas stond ik in Blankenberge voor de bart smit een uur te vroeg :D

Dus ik haal hem zeker !

bij san andreas stond ik 's ochtends de dag voor de officiele release al bij de freerecordshop..en ze verkochten ze vanaf een enorme stapel zo achter de toonbank :puh: dus goed kijken paar dagen voor de release ofzo bij winkels of ze hem toevallig al niet hebben. mensen die gta sa gepreordered hadden bij een paar winkels kregen hem toen ook al een dag te vroeg omdat ze voor de zekerheid een dag eerder hadden verstuurd. de winkels hebben een meestal toch wel een dag of paar dagen eerder binnen dan de release :D

dan zijn de winkels niet echt slim bezig laat daar maar niemand achterkomen want daar staat een hele vette boete op

• Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Boris H.

8

• b4rtsimps0n

7

• Rickos

3

• TomHagen

3

Geplaatst:
Ja zeker ,

Bij de release van gta san andreas stond ik in Blankenberge voor de bart smit een uur te vroeg :D

Dus ik haal hem zeker !

bij san andreas stond ik 's ochtends de dag voor de officiele release al bij de freerecordshop..en ze verkochten ze vanaf een enorme stapel zo achter de toonbank :puh: dus goed kijken paar dagen voor de release ofzo bij winkels of ze hem toevallig al niet hebben. mensen die gta sa gepreordered hadden bij een paar winkels kregen hem toen ook al een dag te vroeg omdat ze voor de zekerheid een dag eerder hadden verstuurd. de winkels hebben een meestal toch wel een dag of paar dagen eerder binnen dan de release :D

dan zijn de winkels niet echt slim bezig laat daar maar niemand achterkomen want daar staat een hele vette boete op

ja ik geloof dat dat 3000 euro per verkocht spel is :puh:

zijn al winkels die boetes hebben gekregen ook voor het te vroeg verkopen van spellen. Maar ik vind het niet erg als ze het wel doen iig :dans:

Geplaatst:
Ja zeker ,

Dus ik haal hem zeker !

ja ik geloof dat dat 3000 euro per verkocht spel is :puh:

zijn al winkels die boetes hebben gekregen ook voor het te vroeg verkopen van spellen. Maar ik vind het niet erg als ze het wel doen iig :dans:

Ik heb SA ook voor de release kunne krijgen, 1 dag. Als je games bij bol.com pre-ordert heb je ze ook vaak 1 of 2 dagen voor de release. Ik ga de special edition van GTA IV waarschijnlijk ook bij bol.com halen en dan maar hopen dat ik hem eerder binnen heb. ^-^

b.t.w.: 1000e post!

:cya:

Boris H.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ga hem zeker meteen op vrijdag 19 oktober 2007 kopen! Ik heb ook eigenlijk een 360 gekocht toen ik hoorde dat GTA 4 erop kwam! En ik kan beter niet wachte tot 1 of 2 dage daarna omdat hier in Brunssum tog al meteen alles uitverkocht is ;)

Geplaatst:

ik heb nee gestemd, want op 19 okt is de pc er nog niet, mocht hij komen

maar de release-datum voor pc zal ik wel gaan kopen, of een paar dagen erna

maar er is maar 1 ding wat ik doe als hij niet voor pc komt en dat is :cry:

komt hij wel voor pc, dan :klap:

Geplaatst:

Bij de PC release van San Andreas kreeg de ene winkel hem pas een week later binnen, de ander gaf hem niet mee om het 18+ stikkertje.

Wordt dus een pre-order.rudolf.gif

Geplaatst:

Als ik een PS3 of/en XboX 360 had zou ik inderdaad nog sneller dan de wind bij de launch GTA IV halen, maar helaas....PSP is de enige next-gen console die ik heb :7^_^

Geplaatst:

Ik ga er een ps3 voor kopen want was toch al van plan om ps3 te kopen en nu met dit spel wordt het echt super :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

heb nog geen eens X box of ps3 >:(

comt hij trouwens nog bij de pc???

Doe...Bye....

Bewerkt: door dikke moordenaar
Geplaatst:

neen want ik heb zelfs nog geen ps3.

ik ben daar nog voor aan het sparen ^_^

en als je dan ook GTA IV gaat halen op 19 oktober dan moet je wel heel vroeg uit de veren om GTA IV te bemachtigen of ze op voorhand bestellen.

maar ik ga GTA IV voor kerstmis of voor nieuwjaar vragen denk ik, want 2 dingen tergelijk kopen is ook wat duur vind ik, ps3 en GTA IV dan.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb nee gestemd.

omdat ik het nog niet zeker weet ik heb nog geen geld genoeg enzo

dus ja ik zal zien.maar ik koop hem zeker :7

Bewerkt: door thug

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...