Jump to content

Ga jij GTA IV bij de launch halen?

Ga jij GTA IV bij de launch halen?  

145 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij GTA IV bij de launch op 19 Oktober halen?

• Ja.
      81
    • Nee.
      59

Recommended Posts

Geplaatst:
ik wacht tot hi goedkoper word en op de ps2 verschijnt

Dan kan je lang wachten, want hij verschijnt niet op de PS2. De PS2 kan dat niet aan...

• Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Boris H.

8

• b4rtsimps0n

7

• Rickos

3

• TomHagen

3

Geplaatst:
ik wacht tot hi goedkoper word en op de ps2 verschijnt

hij verschijnt niet op de ps2, dat staat al vast. dus dan kan je lang wachten.

Geplaatst:

ik niet, ik wacht tot de PC versie uitkomt, (als die er ooit komt,) want ik speel veel liever op de pc want dan kun je modden en savegames downloaden (alhoewel dat ik alleen maar mod en download als ik het spel heb uitgespeeld maar toch)

Geplaatst:

nee, ik denk dat ik wacht op pc versie en als er geen pc versie komt , koop ik me zelf zn xbox360 (ben er voor aan het sparen)

Geplaatst:

ik ga GTA IV 19 oktober s ochtens halen meteen als de winkel open is heb toch herfst vakantie dan. :tu: kan niet wachten dat het zo ver is. :eten:

Geplaatst:
ik ga GTA IV 19 oktober s ochtens halen meteen als de winkel open is heb toch herfst vakantie dan. :tu: kan niet wachten dat het zo ver is. :eten:

Ja dat was ik vergeten dat je gelijk herfstvakantie heb. Is wel goed kan je gelijk doorspelen effe geen huiswerk. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga al 3 dagen van te voor elke winkel bij me bezoeken kijken of die hem al heeft.

Bewerkt: door Aftermath NL
Geplaatst:
Ik ga al 3 dagen van te voor elke winkel bij me bezoeken kijken of die hem al heeft.

Logisch dat ik hem bij de release haal

ik volg niet expres zoveel nieuws van gta 4

absoluut een van de grootste titels dit jaar

Geplaatst:

Logisch dat ik hem bij de release haal

ik volg niet expres zoveel nieuws van gta 4

absoluut een van de grootste titels dit jaar

Same here 19 oktober is de dag dat ik en de PS3 ga halen en GTA IV _O_:eten: :eten:

Geplaatst:
Same here 19 oktober is de dag dat ik en de PS3 ga halen en GTA IV _O_:eten: :eten:

PS3? puh! Geld verspilling :puh: nah ik weet het nog niet zeker mss wacht ik tot hij goed koper wordt, maar ik haal hem zeker voor de Xbox360

Geplaatst:

PS3? puh! Geld verspilling :puh: nah ik weet het nog niet zeker mss wacht ik tot hij goed koper wordt, maar ik haal hem zeker voor de Xbox360

Ach, ik heb de X-Box 360 gespeeld ook de PS3. Ik vindt persoonlijk de PS3 wat mooier dan de X-Box 360. Aangezien ik ook de PS1, en PS2 in huis heb, ga ik voor de opvolger. Gewoon een kwestie van persoonlijke smaak. Wat GTA 4 betreft die ziet er echt goed uit _O_ Dit worden heel wat slapeloze nachten voor mij :dans:

Geplaatst:

Ik MOET wachten op de PC versie maar zal bij de PC launch zeker die zelfde dag halen. (of 1 of meerdere dagen daarvoor zoals bij de vorige delen)

Geplaatst:
Ik MOET wachten op de PC versie maar zal bij de PC launch zeker die zelfde dag halen. (of 1 of meerdere dagen daarvoor zoals bij de vorige delen)

nou dan kan je nog heeel lang wachten.

wij 360 en ps3 bezitters moeten nog tot minstens februari 2008 wachten, kan je nagaan :N

nou in ieder geval heeft iedereen dan wel genoeg tijd om geld bij elkaar te sparen :duh: zelfs genoeg tijd om 20 xboxen te kopen maar dat maakt niet uit :puh:

Geplaatst:

nou dan kan je nog heeel lang wachten.

*snik* Ik weet. Met de verschuiving van die *** console versie word het denk ik het najaar van 2008.

*snik* :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...