.Antonio Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2007 Nieuwe tut, hopelijk vind je hem een beetje goed . ' Outcomes en rates plz ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 Oeh eindelijk weer een tut! Goed uitgelegd en een mooie outcome. Zo zie je maar dat je niet veel nodig hebt voor een mooie sig. Ik probeer hem wel een keertje. Kutgw! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarMonk Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 mooie Tut! ga ik cker gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kamranoi Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 geweldig man net zo vet jou ik snap het de eerste keer al kamranoi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kamranoi Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 maar bij mij zijn smoothing en scattering niet unlockt hoe moet je dat doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Traser Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 Basic tutorial, Wel nice, maar beetje rare settings, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Phobia Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 ik heb hem gemaakt, zelf vind ik de mijne niet goed gelukt maarja, een hele goeie tutorial ;D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.