Klus Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Iemand zei dat je een Rhino (tank) moet spawnen met een cheat, vervolgens de missie met de tank starten en dan bigbang cheat doen. Ik doe dat maar waar kan het heel vlot zodat de politie mij niet pakt als ik erin kruip? Die missie is Vigilente ofzo. Bewerkt: 2 juli 2007 door Klus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Ow die, je haalt iets door elkaar heen. Als je een tank wilt spawnen, moet je PANZER intypen, dan staat er een tank op de weg, leuk voor je. Waar jij het ook over heb, is een trucje om de vigilante (criminelen doodschieten tot level 12)-missies te halen. Dit kan je doen door een politiewagen in een garage te zetten, de vigilante te activeren, wachten tot de verdachten dichtbij zijn, BIGBANG intypen, alles zal ontploffen, zowel hun auto's als jouwes, maar omdat jouw auto (de politieauto) in een garage staat, is hij meteen weer heel, en kan je weer verdergaan met waar je gebleven was. Makkelijk om te halen zeg maar, ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Bewerkt: 2 juli 2007 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 Als je een tank wilt spawnen, moet je GIVEUSATANK intypen, dan staat er een tank op de weg, leuk voor je. De code is toch PANZER? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 Als je een tank wilt spawnen, moet je GIVEUSATANK intypen, dan staat er een tank op de weg, leuk voor je. De code is toch PANZER? Inderdaad, GIVEUSATANK was in GTA III, PANZER in VC en AIWPRTON in SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 Owja, klopt, ik heb me vergist, het is idd panzer, ik was in de war met GTA3, ik heb het ook al zo lang niet meer gedaan, maargoed, als je dus in mijn verhaal GIVEUSATANK even vervangt voor PANZER, klopt het allemaal nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.