.Antonio Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Ik heb deze sig gemaakt bij m'n nieuwe tutorial. Wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 1 juli 2007 door .Antonio Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 mooie sign, lijkt alleen net of er maar 1 of 2 effecten zijn toegepast *spatter en glass lijkt het op* zo te zien heb je ook met feather de effecten op je render verwijderd aan de randen tezien, misschien kon je nog een paar keer op delete drukken want nu zie je bij sommige stukjes het er nog op zitten, weet niet of dat mooier zal staan want kan ook zomaar zijn dat als je dat doet de render opeens er los lijkt te komen van je sign toch vind ik het een mooie sign hoor render is zowiezo goed geplaatst, alles wat je moet zien zie je dus ook. *kijkt die altijd zo boos? * vind alleen de border een beetje jammer, alles is daardoor een beetje verschoven en bij de pet *de letters* merk je dat goed op p.s: weet het niet zeker, heb je een render gebruikt of een stock? cijfer: 7,8 *vind je normale style leuker met manga plaatjes enzo als ik het mag zeggen * Reageren
.Antonio Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) mooie sign,lijkt alleen net of er maar 1 of 2 effecten zijn toegepast *spatter en glass lijkt het op* zo te zien heb je ook met feather de effecten op je render verwijderd aan de randen tezien, misschien kon je nog een paar keer op delete drukken want nu zie je bij sommige stukjes het er nog op zitten, weet niet of dat mooier zal staan want kan ook zomaar zijn dat als je dat doet de render opeens er los lijkt te komen van je sign toch vind ik het een mooie sign hoor render is zowiezo goed geplaatst, alles wat je moet zien zie je dus ook. *kijkt die altijd zo boos? * vind alleen de border een beetje jammer, alles is daardoor een beetje verschoven en bij de pet *de letters* merk je dat goed op p.s: weet het niet zeker, heb je een render gebruikt of een stock? cijfer: 7,8 *vind je normale style leuker met manga plaatjes enzo als ik het mag zeggen * Bedankt voor je rate. Ik heb geen Spatter en ook geen Glass toegevoegd . Kijk maar naar m'n tutorial ( ) om te zien wat ik heb gedaan. Ik heb ook geen feather gedaan maar gewoon gegumd. Volgens mij kijkt hij altijd boos ja . Ik heb weer is een andere broder gedaan om wat variatie in m'n borders te doen. Anders wordt het zo saai . PS: Ik heb een Render gebruikt. Mange plaatjes? @ Hieronder: Oh, ik snap het . Tutorial staat bovenaan dacht ik Bewerkt: 1 juli 2007 door .Antonio Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Mange plaatjes? tekeningen *dragonball bijvoorbeeld* ingame personages etc etc ^^ zal even voor de tut kijken, als ik hem kan vinden gevonden Bewerkt: 1 juli 2007 door .Djanick Reageren
Ben007 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Lettertype: 5 Plaatsing: 5 Face: 5 Kleur: 5 Render: 7,66666666666667 Plaatsing: 8 Mooiheid: 8 Ingeblend: 7 Border: 7 Stijl: 7 Dikte: 7 Kleur: 5,5 Stijl: 6 Verdeling: 5 Achtergrond: 7 Effecten: 8 Overige: 8 Bonuspunten: 8 Commentaar: Ik persoonlijk vind het geen super sig.Vooral het opschrift is zeer moeilijk te lezen en de kleuren zijn niet echt mooi. TOTAAL: 7,020833 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Bewerkt: 4 juli 2007 door Ben007 Reageren
S()nny Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 het is een hele mooie sig achtergrond past goed bij de render maar had je niet een iets originelere render kunnen kiezen ik hep dees wel vaker gezien in sigs van chamillionaire en misschien kun je volgende keer een ander lettertype nemen dees is een beetje saai... rate: 8,2/10 gr S()nny Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Het is wel een mooie sig die kleuren staan goed bij die man. En die man ziet er ook wel stoer uit. 8/7. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.