Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb deze sig gemaakt bij m'n nieuwe tutorial.

smudgetutrealoutcomedh5.png

Wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

mooie sign,

lijkt alleen net of er maar 1 of 2 effecten zijn toegepast *spatter en glass lijkt het op*

zo te zien heb je ook met feather de effecten op je render verwijderd aan de randen tezien, misschien kon je nog een paar keer op delete drukken want nu zie je bij sommige stukjes het er nog op zitten, weet niet of dat mooier zal staan want kan ook zomaar zijn dat als je dat doet de render opeens er los lijkt te komen van je sign

toch vind ik het een mooie sign hoor ^_^ render is zowiezo goed geplaatst, alles wat je moet zien zie je dus ook. *kijkt die altijd zo boos? :schater: *

vind alleen de border een beetje jammer, alles is daardoor een beetje verschoven en bij de pet *de letters* merk je dat goed op

p.s: weet het niet zeker, heb je een render gebruikt of een stock? :)

cijfer: 7,8 *vind je normale style leuker met manga plaatjes enzo als ik het mag zeggen :Y*

mooie sign,

lijkt alleen net of er maar 1 of 2 effecten zijn toegepast *spatter en glass lijkt het op*

zo te zien heb je ook met feather de effecten op je render verwijderd aan de randen tezien, misschien kon je nog een paar keer op delete drukken want nu zie je bij sommige stukjes het er nog op zitten, weet niet of dat mooier zal staan want kan ook zomaar zijn dat als je dat doet de render opeens er los lijkt te komen van je sign

toch vind ik het een mooie sign hoor ^_^ render is zowiezo goed geplaatst, alles wat je moet zien zie je dus ook. *kijkt die altijd zo boos? :schater: *

vind alleen de border een beetje jammer, alles is daardoor een beetje verschoven en bij de pet *de letters* merk je dat goed op

p.s: weet het niet zeker, heb je een render gebruikt of een stock? :)

cijfer: 7,8 *vind je normale style leuker met manga plaatjes enzo als ik het mag zeggen :Y*

Bedankt voor je rate. Ik heb geen Spatter en ook geen Glass toegevoegd ;). Kijk maar naar m'n tutorial ( :engel:) om te zien wat ik heb gedaan. Ik heb ook geen feather gedaan maar gewoon gegumd.

Volgens mij kijkt hij altijd boos ja :puh:.

Ik heb weer is een andere broder gedaan om wat variatie in m'n borders te doen. Anders wordt het zo saai :puh:.

PS: Ik heb een Render gebruikt.

Mange plaatjes?

@ Hieronder: Oh, ik snap het :).

Tutorial staat bovenaan dacht ik ;)

Bewerkt: door .Antonio
Mange plaatjes?

tekeningen *dragonball bijvoorbeeld* ingame personages etc etc ^^

zal even voor de tut kijken, als ik hem kan vinden :puh: gevonden :7

Bewerkt: door .Djanick

FONT.png Lettertype: 5

• Plaatsing: 5
  • Face: 5
  • Kleur: 5

RENDER.png Render: 7,66666666666667

• Plaatsing: 8
  • Mooiheid: 8
  • Ingeblend: 7

BORDER.png Border: 7

• Stijl: 7
  • Dikte: 7

COLOR.png Kleur: 5,5

• Stijl: 6
  • Verdeling: 5

BACKGRND.png Achtergrond: 7

EFFECTS.png Effecten: 8

OTHERS.png Overige: 8

BNSPNTS.png Bonuspunten: 8

COMMENTS.png Commentaar:

Ik persoonlijk vind het geen super sig.Vooral het opschrift is zeer moeilijk te lezen en de kleuren zijn niet echt mooi.

TOTAAL: 7,020833

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.

Bewerkt: door Ben007
Geplaatst:

het is een hele mooie sig :D

achtergrond past goed bij de render maar had

je niet een iets originelere render kunnen kiezen ik hep

dees wel vaker gezien in sigs van chamillionaire

en misschien kun je volgende keer een ander lettertype

nemen dees is een beetje saai...:D

rate: 8,2/10

gr S()nny

Geplaatst:

Het is wel een mooie sig die kleuren staan goed bij die man. En die man ziet er ook wel stoer uit. :tu: 8/7. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...