Jump to content

trojan horse AVG krijgt hem niet weg

Recommended Posts

Geplaatst:

ey ik heb een groot probleem ik heb al 3 dage 3 trojon horse op men pc :s en AVG herkent ze wel maar als ik op heal druk komt er abjuct suc6 full removed maar 1 uur later komt het er weer op men pc ga traag als ik wow speel wa der voor ni was en als ik surf op internet krijg ik eleke keer van die recleme van virus scanner dowloade en berichten als ik dan op anuleer duw probeert het toch te downloaden ! zo elke minuut

help plz

ik ga wel geen nieuwe virusscannr downloade als ge een ander programma weet download ik het wel maar AVG zou toch normaal goed moeten zijn ?

Geplaatst: (bewerkt)

Bitdefender werkt top bij mij probeer eens .

hitmanpro.nl kun je ook proberen is freeware (Gratis)

NOD32 mischien werkt bij mij niet zo goed maar is een van de beste ooit.

Als je de site waar je hem kan downen wilt stuur maar ff een bericht dan krijg je em.

Bewerkt: door Online.
Geplaatst:

mm alemaal virus scannersik blijf bij AVG maar wat me stoort is da men pc traag ga op internet die reclame van bedreigers

Geplaatst:
mm alemaal virus scannersik blijf bij AVG maar wat me stoort is da men pc traag ga op internet die reclame van bedreigers

Je kunt dan beter sparen voor Norton,of als je vader hem heeft of kennis/familielid vragen!

AVG is slecht,want die doet niets(volgens mij),hij herkent allen virussen.

Als een trojan horse spy-ware is,kun je Spyboy of SpyBlaster!

Hitman Pro is slecht,want die heeft meer nadelen dan voordelen!

Ja dat moet dus weg en dat gaat niet met een klik op je muis gaat via een scanner AVG krijg niet alles weg

Norton ziet de helft van al die troep die in je pc zit

Norton is ook slecht ziet de helft van de troep niet.

Bitbefender heeft bij mij altijd goed geholpen dus stuur een PM als je van die troep af wilt

>>> Door Preddy: Dit kan ook gewoon in één post<<<

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Hier had ik ook last van een paar weken geleden ik heb het opgelost met een nieuwe virus scan genaamt Avast anti virus AVG is geen goede anti virus daar ben ik ook achter gekomen en NOD32 is ook een goede anti virus je kan ze hier downloaden als je wil.

Avast anti virus

NOD32 (proefoeriode 30 dagen)

Ik hoop dat ik je hier voldoende heb mee geholpen

Geplaatst:

ok dan zal ik maaar dat ene nemen ik zal zeggen dat het heeft geholpen of niet :dans:

Geplaatst:

Oke als je Avast kiest en als je die geinstraleert hebdt dan moet je je computer opnieuw opstarten doe dat maar je krijgt wel een blauw scherm dan wordt je computer compleet gescant dan als er iets komt over het Trojaans Paard moet je 2 drukken om alle dingen die geinfecteert zijn door het trojaans paard verwijdert worden dus dan ben je er als het goed is helemaal vanaf. :tu:

Geplaatst:

Ik weet nog wel een handige tool voor jou: CCleaner ik had eerst een dikke worm en die kreeg ik na 3 keer ccleaner helemaal weg. http://www.ccleaner.com hier te downloaden. Veel succes, ik zou niet te veel doen (Met creditcards dingen betalen enzo) Want wie weet grijpt ie in een keer in.

ow nieuwost thx voor die tool bent aant instalre

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
Hier had ik ook last van een paar weken geleden ik heb het opgelost met een nieuwe virus scan genaamt Avast anti virus AVG is geen goede anti virus daar ben ik ook achter gekomen en NOD32 is ook een goede anti virus je kan ze hier downloaden als je wil.

Avast anti virus

NOD32 (proefoeriode 30 dagen)

Ik hoop dat ik je hier voldoende heb mee geholpen

Avast is slecht voor Windows ME en Vista,want mijn Vista wil hem niet accepteren.

Het is te zien welke Norton het is,vanaf 2006 of 2005 ziet hij alles!

Geplaatst:

>>> Door RonaldVC: Hier grijp ik even in (hopelijk vindt je het niet erg Preddy), er wordt hier niet gevraagd naar serials of andere manieren om gelicenceerde (trail) software op een illegale manier te kunnen activeren. Dat is in strijd met de forumregels, en de wet..

Ook niet via pb, dat mag ook niet.

Het aanbieden van gratis software, of trail- (proef-) software mag. Wil je trail- (proef-) versie activeren, zal je een serial (sleutel) moeten kopen online, of in de winkel. <<<

Geplaatst:

ah ok maar ik heb met die cc is bij da is er denk nu af

Geplaatst:

whaha

hitmanpro? om je hele windows fijn corrupt te maken

norton? om alles nog trager te maken en je PC naar de hel te helpen

ik raad jullie aan om gewoon eens een trail van kaspersky te gebruiken

http://www.kaspersky.nl/productupdates

download daar kaspersky, en kies voor trail

uiteraard wel nadat je je oude anti virus uitgeschakeld hebt, want het levert hoogst waarschijnlijk conflicten op

Geplaatst:

Ikzelf gebruik Avast. Ziet niet alles maar de belangrijkste ziet ie wel! Als dat Paardje natuurlijk spyware is kun je best AdAware gebruiken. Handig, niet moeilijk en gratis te downloaden programma! :tu: Veel succes

[Download AdAware!]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...