Jump to content

trojan horse AVG krijgt hem niet weg

Recommended Posts

Geplaatst:

AVG is een prima gratis scanner, en het is een kwestie van met killbox de locatie opzoeken waar de trojan staat en deze simpelweg brute forcen

tip daarbij is dan wel om je windows CD bij de hand te houden, mochten onze trojantjes nog in windows hebben lopen kloten

Geplaatst:
whaha

hitmanpro? om je hele windows fijn corrupt te maken

norton? om alles nog trager te maken en je PC naar de hel te helpen

ik raad jullie aan om gewoon eens een trail van kaspersky te gebruiken

http://www.kaspersky.nl/productupdates

download daar kaspersky, en kies voor trail

uiteraard wel nadat je je oude anti virus uitgeschakeld hebt, want het levert hoogst waarschijnlijk conflicten op

Kaspersky kost toch geld?

En anders kun je nog altijd (K)(X)(Ed)ubuntu nemen, dan heb je geen virusscanner nodig.

Geplaatst:

je kunt 30 dagen trail gebruiken, download en installeer die anders eens en kijk hoe snel je van je infecties af bent

maar die linux based systemen zijn niet handig voor de simpele thuis gebruiker die dan verscheidene programma's al niet meer kan gebruiken

Geplaatst:
je kunt 30 dagen trail gebruiken, download en installeer die anders eens en kijk hoe snel je van je infecties af bent

maar die linux based systemen zijn niet handig voor de simpele thuis gebruiker die dan verscheidene programma's al niet meer kan gebruiken

Een virusscanner & windows zijn ook al te ingewikkeld voor de gemiddelde thuisgebruiker, omdat je verscheidene programma's al niet meer kunt gebruiken.

Geplaatst:

voor ubuntu gebruikers is het moeilijker om programma's te vinden die kunnen wat ze moeten kunnen

ubuntu is daarom minder praktisch

Geplaatst:
voor ubuntu gebruikers is het moeilijker om programma's te vinden die kunnen wat ze moeten kunnen

ubuntu is daarom minder praktisch

Voor Windows Gebruikers is het vinden van een programma moeilijker, dus is Windows minder praktisch.

Ooit gehoord van Synaptic / Adept?

Geplaatst:

Kunnen we weer terug naar de Trojan Horse die niet weg wil? Ik zie niet in hoe een discussie over wat een betere OS is de TS helpen. Als jullie er nog woorden aan kwijt willen is er altijd nog een PM functie.

Geplaatst:
schakel AVG uit,de-installeer het download vanaf hier: http://www.kaspersky.nl/productupdates

kaspersky anti virus

en dan installeren

na het installeren zal kapsersky de trojan weg halen

en na die 30 dagen, verwijder Kaspersky,

ga dan naar http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Download en installeer avast.

Na het installeren ben je voor 60 dagen beschermd tegen virussen, na een gratis registratie ben je 14 maanden beschermd tegen virussen.

Geplaatst:

Als je niets nieuws weet te posten, post dan gewoon niet. Avast werd al aangeraden op de vorige pagina en hetzelfde verhaal voor Kaspersky. Resumerende posts mag je aan mij overlaten, zoals deze waarin ik zeg dat er naar mijn idee het probleem opgelost is (CA, stuur maar PM als het toch niet zo is) en hier maar een slotje op komt. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...