Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

dat is wat ik gedaan heb:

:Label009D00

03A4: name_thread "MAIN"

015F: set_camera_position  235.706 -1285.594  10.40 0.0  0.0  0.0

0160: point_camera 235.706 -1285.594  10.40 0.0

maar er verschijnt gewoon geem camera ligt dat aan iets wat ik fout gedaan heb of kan het gewoon niet? :angry:

edit-- betankt patrickW

ik zal ook even kijken als ik er iets van kan vinden

Bewerkt: door marco vercetti
Geplaatst:
dat is wat ik gedaan heb:
:Label009D00

03A4: name_thread "MAIN"

015F: set_camera_position  235.706 -1285.594  10.40 0.0  0.0  0.0

0160: point_camera 235.706 -1285.594  10.40 0.0

maar er verschijnt gewoon geem camera ligt dat aan iets wat ik fout gedaan heb of kan het gewoon niet? :angry:

Het kan wel, maar niet op deze manier. Deze opcode ( commando's) hebben betrekking op dem camera waarmee jij ( vanachter je PC) naar de game kijkt.

De camera die tommy kan hebben, en waarmee bij in die ene missie foto's moet maken, wordt door de game als een wapen behandeld. Je zult dus een wapen-pickup moeten maken, met de code voor de camera. Ik ben nu op het werk, en heb dus niets bij de hand, maar ik zal vanavond (vanacht) wel een voorbeeldje posten.

[EDIT]

Als je onderstaande regel toevoegt aan je main.scm file krijg je een foto-camera pickup bij de opgegeven coordinaten ( in dit geval midden op straat voor het kantoor van je advocaat waar je begint).

0213: $cam_pickup = create_pickup #CAMERA type 15 at 88.0 -849.8  10.3

Ik heb hem direct onder de "start_mission 0" opcode in het begin van de file gezet, maar hij kan op verschillende plaatsen.

Als je de camera hebt, zoomen en afdrukken, je hebt er verder niets aan, maar het ziet er wel cool uit.

Geplaatst: (bewerkt)

ok dat weet ik nu ook wal weer ik ben nu al een tijdje bezig met het uitvinden (voor mezelf) hoe wat en waar iets in de main staat en wat je ermee kan :D

p.s. bedankt hoor :puh:

...::edit::...

hoe vind je die dingen in main met missonbuilder want ik vind bijna nooit wat ik zoek zoals nu die camera

Bewerkt: door marco vercetti

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...