Dwayne Forge Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Ey mijn pc is gecrasht en dus is alles weg ook mijn save game ik was bij de missie van die hippy in Nevada dat je een paar gasten moet gaan ophalen op die berg in Nevada heeft iemand die??? Zonder cheats en mods graag Bewerkt: 1 juli 2007 door Online.
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Je moet er eerst even achter komen welke versie je hebt. Je moet dan naar je ingame hoofdmenu kijken. Staat er linksonder niets dan heb je Versie1.00 staat er linksonder V1.1 dan heb je V1.1 als er staat V2.00 dan heb je V2. Als je V1.1 hebt maakt dat niet zoveel uit; je moet dan gewoon een savegame van V1 nemen. Je kan hier de complete storyline van V1 vinden. Je kan hier de complete storyline van V2 vinden. Je moet het topic waarvan je een savegame van gaat downloaden wel eerst even doorlezen. Ik denk trouwens dat je doelt op de missie Don Peyote. Hopelijk heb ik hiermee je vragen voldoende beantwoord .
Kinzorro Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Jij bedoelt vast de missie ''Don Peyote'' waar je ''Kent Paul'' en ''Maccer'' moet ophalen van the Truth. Ik heb 2 save-games toegevoegd, de ene is voor versie 1, de tweede voor versie 2. Veel plezier met de overige missies van GTA: San Andreas ! Edit: Excuses, moest dit bericht 2x typen omdat ik per ongeluk niet had aangemeld..vandaar..... GTASAsf2.b you__ve_had_your_chips.rar Bewerkt: 1 juli 2007 door Kinzorro
Dwayne Forge Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Hey dankje maar zijn het zonder Cheats en zonder mods??? Helemaal eerlijk gespeeld???
Kinzorro Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Hey dankje maar zijn het zonder Cheats en zonder mods??? Helemaal eerlijk gespeeld??? Uiteraard ! Zelf nog niet gecontroleerd maar ik garandeer je dat er niet is op gemod of dergelijke
Dwayne Forge Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Hey dankje maar zijn het zonder Cheats en zonder mods??? Helemaal eerlijk gespeeld??? Uiteraard ! Zelf nog niet gecontroleerd maar ik garandeer je dat er niet is op gemod of dergelijke Ok dankje dan voor jullie hulp :tu:
Recommended Posts