Jump to content

Pizza motor


Klus

Recommended Posts

Vreemd, normaal hoort de Pizza Boy bij een Pizza restaurant te vinden zijn, misschien dat dit kaartje helpt hem te vinden? Meestal staat hij naast of achter het restaurant, dus hij moet niet zo moeilijk te vinden zijn. Hij hoort er al vanaf het begin van de storyline te staan, dus misschien dat je niet goed kijkt. Hier vind je overigens het profiel van de Pizzaboy, met foto. Misschien dat je hem voor een ander aanzag. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle Pizza tenten afgezocht naar die motor en ik vind hem niet. Kan iemand een gedetailleerde uitleg geven aub? Wikigta zegt niet zoveel.

hier zie je een klein kaartje waar je hem kan vinden

1183386652-04.jpg

dit is die je zoekt de pizzaboy en hier kun je hem vinden de vindplaats dus

is dit genoeg info moet het maar zeggen

gr.ken9

edit: te laat :sigaar:

Bewerkt: door ken9
Link to comment
Delen op andere websites

Een pizzaboy staat er niet altijd, net als dat sommige helicopters niet altijd op de plek staan waar ze wel horen te staan. Jij hebt toevallig pech gehad dat dit bij alledrie de pizzarestaurants zo geweest is, maar als je later nog een keer terugkom, is de kans groot dat hij er wel staat, voor verdere informatie hierover:

http://nl.wikigta.org/wiki/Pizza_Boy_%28GTA_Vice_City%29

Link to comment
Delen op andere websites

Is er ook en Pizza boy in VCS? Weet iemand hoe die missie's werken van de Pizza Boy?

Nee, helaas is er geen pizza boy. Dus ook geen missie's ervoor. De laatste gta waar hij inzat was liberty city stories ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is er ook en Pizza boy in VCS? Weet iemand hoe die missie's werken van de Pizza Boy?

Ik wil je wel uitleggen hoe deze missies werken, het gaat als volgt:

Je gaat naar een pizzarestaurant en gaat op een Pizzaboy zitten, zodat de pizzamissies worden gestart. Met deze missies is het de bedoeling dat je binnen een bepaalde tijd pizza's bij mensen aflevert. Hoe sneller je dit doet en hoe meer pizza's je overhoudt, hoe hoger je beloning. Als je een bepaald level hebt bereikt (wat was dit ook alweer) dan zijn ze behaald en krijg je volgens mij ook nog een asset? Het kan ook zijn dat ik me vergis.

@Hieronder: Ik zei toch dat ik me kon vergissen? Ik wist het niet zeker meer, volgens mij was ik in de war met SA.

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Een link geven naar WikiGTA, zoals al gedaan was werkt beter. En je vertelt het nog fout ook, je krijgt namelijk helemaal geen asset na het voltooien van, wat was het ook al weer, level 10. Het enige wat je dan krijg is 150 Health i.p.v. 100, van een asset is helemaal geen sprake.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...