.Syfes Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Sig 1: Je hebt al betere sigs gemaakt de kleuren passen bij elkaar maar het is in de war . Ik denk moest je de font en de brush weglaten heb je een mooiere sig . Sig2: Hetzelfde dan Sig 1 maar de kleur van je sig past niet bij je sig zelf . Rate : 4/10 3/10 Reageren
QuaZ Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Sig 1:Je hebt al betere sigs gemaakt de kleuren passen bij elkaar maar het is in de war . Ik denk moest je de font en de brush weglaten heb je een mooiere sig . Sig2: Hetzelfde dan Sig 1 maar de kleur van je sig past niet bij je sig zelf . Rate : 4/10 3/10 Ze zijn ook niet echt ''mooi'' bedoeld =P Reageren
AwiVC Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ik vind V1 erg mooi een strakke design beetje mysterieus, goed gedaan! Misschien had dat twisted cirkel ding iets kleiner gemogen, al met al een 9/10 Nu V2, die vind ik een stuk minder, je ziet hier dat je render kartelig is, wat bij V1 juist mooi is weggewerkt door hem in de achtergrond, ook zie je het mooie strakke oranje minder goed uitkomen, de 3d render is veel te druk voor een rustige sig als deze. Voor V2 geef ik een 5/10 V1 vind ik dus duidelijk beter, mooi gedaan -Awi Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Ik rate alleen maar de eerste... _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Lettertype: De lettertype is hier gewoon normaal, maar de plaatsing vind ik specialer en de kleur past ook bij het achtergrond. Kleur 8/10 l Plaatsing 10/10 l Lettertype 7/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Achtergrond: De achtergrond is hier gewoontjes, en vooral leeg. Dat logo vind ik wel speciaal, maar voor de rest zie ik bijna niet staan je had er beter wat golg-effecten in gezet. Effecten 10/10 l Kleur 7/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Render: Prachtig effect bij die render zo laten verdonkeren en een randje geven. Echt prachtig, maar als je goed kijkt naar de kin zie je dat het daar niet zo goed is uitgeknipt ! Dus doe daar wat aan. Originaliteit 10/10 l Knippen 6/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Rand: Ik vind de rand niet mooi ! Zeker omdat het onderaan is gedaan als een button en bovenaan gewoon oranje. Je had beter een rand genomen van 1 PX en oranje zonder button effect ! Dikte 3/10 l kleur 10/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Commentaar: Leuk gevonden zo'n signature ! Maar je moet nog wat doen aan je afwerking zodat hij helemaal voltooid is. Opzich is het wel een mooie signature maar als je naar de details kijkt word het weer wat minder. Dus doe er wat aan. Gouden Tip: Verander de rand zoals boven vermeld. En knip de render wat beter uit ! Eindcijfer: 71/90 -> 7,8/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Woetsha. Bewerkt: 2 juli 2007 door Woetsha Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 V1 vind ik een beetje kaal niet echt mooi maar V2 daarin tegen is mooi gedaan het is niet te leeg maar misshien had je de render beter een andere kleur kunnen geven. maar verder is het mooi gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.