Jump to content

Vind je dat er weinig gerate wordt?  

28 leden hebben gestemd

1. 1. Vind je dat er weinig gerate wordt?

• Ja zeer weinig
      8
    • Jawel
      10
    • Nee bij mij raten wel meer dan 10 mensen
      0
    • Nee valt mee
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

Vinden jullie ook dat er nogal weinig gerate wordt als je een desing maakt?

Er kijken wel meer dan 200 mensen maar raten maar 3, hierboven is er een POLL over dus ik vraag me af wat de meeste erover denken.

Geplaatst:

Ik kijk hier soms ook wel eens.Bij sommige word bijna nooit gerate,maar bij sommige heel veel.Dus het ligt er gewoon aan vind ik

Geplaatst:

Ik vind dat je niet hoeft te kijken en te raten. Als iemand vraagt om een rate, dan kan je wel raten. Maar als je kijkt wie er gerate heeft, en jij bent het er totaal mee eens, dan hoef je niet te posten, want dat is dan meestal spam.

Je zegt dat er dan wel minstens 200 keer naar gekeken is, maar van die 200 keer heb je er misschien al 50 keer zelf naar gekeken.

Conclusie, ik vind dat er zeker niet weinig wordt gerate ;).

Geplaatst:

het ligt eraan, sommige mensen krijgen heel veel rates en andere niet, volgens mij ligt het ook aan de niveau van je sign, als je goeie designer ben krijg je minder snel reacties met tips erin en bij een beginneling zie je zo al 3-4 posts met hetzelfde erin

als je bijvoorbeeld geen sign maakt of iets heel anders is het voor andere ook nog eens moeillijk te raten omdat hun niet weten hoe moeilijk het allemaal is.

maar soms heb je ook gewoon tijden dat er niemand rate ook als je een bump geeft niet. altijd jammer maar het is zo ^^

Geplaatst:

het is misschien een beetje mierenneuken , maar het is niet Commets maar Comments. :Y

Ik vind dat er opzich weinig gerate word. Ik zelf heb ooit 2 sigs hier geplaatst , maar 1 iemand heeft gerate met het Flitskikker Rate systeem ,meestal geven ze gewoon een cijfer.

Geplaatst: (bewerkt)
het is misschien een beetje mierenneuken , maar het is niet Commets maar Comments. :Y

Ik vind dat er opzich weinig gerate word. Ik zelf heb ooit 2 sigs hier geplaatst , maar 1 iemand heeft gerate met het Flitskikker Rate systeem ,meestal geven ze gewoon een cijfer.

Weet ik was typfoutje gebeurd iedereen weleens mierenneuker ^_^

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

Ikzelf vind dat er heel weinig word gerate.

Ik houd er altijd van als lekker veel mensen je signature raten, zodat je verbeteringen toe kan passen.

Maar nu ik dit zie, bedenk ik dat ik ook niet veel meer rate de laatste tijd. Ik zal hier zoveel mogelijk verandering in brengen!

Geplaatst:

Dat valt wel mee hoor, in vergelijking met een paar maanden of nog langer geleden wordt er even veel gerate. Het probleem is soms dat er veel meer designs zijn dan op een gewone dag, en daarom lijkt het alsof er minder gerate wordt, maar dat is zeker niet zo. Soms moet je gewoon wat geduld hebben voordat je design gerate wordt. Als je design wat naar beneden is gezakt dan zijn er nog steeds mensen die hem raten, en als dat niet het geval is kan je hem gewoon bumpen na een paar dagen. En dan is er nog altijd het 'rate de signature boven je' topic. Trouwens, ook al wordt er weinig gerate, ik heb liever 2 goede rates dan 10 slechte. Als er dus beter en wat minder gerate wordt dan hoeft dat in mijn ogen zeker niet negatief te zijn.

Geplaatst:

Ik vind dat er veel gerate wordt, maar meestal zijn het slechte rates. Zo van "Oh er zitten weinig effecten in. Een 6.". Daar kan ik echt niet tegen. Goede rates zie je tegenwoordig heel weinig. En daarom ben ik het met M4X eens. Liever 2 goede rates dan 10 slechte waar je niets aan hebt.

Geplaatst:

De Graphics fora is op GTAForum een druk bezochte afdeling, en er is altijd veel beweging. Het is en blijft echter een subforum van een forum van het populaire spel Grand Theft Auto. Op het spel blijft dan ook de nadruk liggen..

Dat gezegd te hebben vindt ik dat de GFX subfora zeker een succes is, helemaal in vergelijking met zogenaamde "echte" GFXfora. Dat succes hebben we natuurlijk te danken aan .Levi. en Slimm, die de huidige GFXfora helemaal hebben opgebouwd. Ook vindt ik dat er genoeg wordt gerate/beoordeeld. Inderdaad, het ene design krijgt soms meer aandacht dan het andere, maar dat zal je altijd houden. Bovendien vindt ik dat de gemiddelde kwaliteit van de rates/beoordelingen alhier op een aardig niveau liggen. In vergelijking met sommige andere "echte" GFXfora, waar soms heel kort en zonder enige info gerate wordt.

Natuurlijk zijn .Levi. en ik ervoor om te zorgen dat alles in goede banen geleid wordt in de GFXfora. Daarbij houden we ook de rates en beoordelingen in de gaten. Zien wij iemand niet volgens de regels beoordelen, wordt die persoon daarop aangeproken. Meestal gebeurd dat op de achtergrond, en krijgt niet iedereen dat mee. Maar er wordt weldegelijk wat aan gedaan..

Al met al vindt ik het aantal rates/beoordelingen in de showroom zeer goed, en ik hoop dat "mijn" subforum (en die van .Levi. natuurlijk :)) nog een lange tijd zo populair zal zijn zoals het nu is..

Geplaatst:

Er is veel aandacht voor het GFX forum en ik denk dat het nog lang populair zal blijven. Er komen ook steeds meer graphicussen bij. ;) Alleen ik vind wel dat er wat meer tuts moeten komen. Levi moet weer eens een goede tut maken, die kan dat zo goed. :7

Geplaatst:
Er is veel aandacht voor het GFX forum en ik denk dat het nog lang populair zal blijven. Er komen ook steeds meer graphicussen bij. ;) Alleen ik vind wel dat er wat meer tuts moeten komen. Levi moet weer eens een goede tut maken, die kan dat zo goed. :7

Helemaal mee eens!

Geplaatst:

ik ga nu geen mensen verwijten van dingen ofzo maar.

[qoute]Er komen ook steeds meer graphicussen bij.[/qoute]

ik heb zelf liever dat 2 ervaren Photshoppers mijn design raten i.pv. 20 die het net een paar weken doen. waarom?

bij hun hoor je alleen de standaard dingen als je hebt geen border, lelijke font, geen effecten. voor hun draait het volgens mij 99% om de effecten in een sign, terwijl als je jouw werk door een iets betere laat raten je niet alleen de standaard dingen te horen krijgt

Geplaatst:
ik ga nu geen mensen verwijten van dingen ofzo maar.

[qoute]Er komen ook steeds meer graphicussen bij.[/qoute]

ik heb zelf liever dat 2 ervaren Photshoppers mijn design raten i.pv. 20 die het net een paar weken doen. waarom?

bij hun hoor je alleen de standaard dingen als je hebt geen border, lelijke font, geen effecten. voor hun draait het volgens mij 99% om de effecten in een sign, terwijl als je jouw werk door een iets betere laat raten je niet alleen de standaard dingen te horen krijgt

In die post waar ik dat zei had ik het even niet over rates en comments. Daar had ik het over de populariteit van de GFX fora. Maar ik ben het wel met je eens.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...