Jump to content

Vind je dat er weinig gerate wordt?  

28 leden hebben gestemd

1. 1. Vind je dat er weinig gerate wordt?

• Ja zeer weinig
      8
    • Jawel
      10
    • Nee bij mij raten wel meer dan 10 mensen
      0
    • Nee valt mee
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben ook voor dat meer mensen moeten stemmen

niet alleen bij showroom en ook bij battles & contests

Bij allemaal zijn ze vaak bekeken maar er word niet veel

gestemd dat vind ik persoonlijk heel jammer (ik vind het altijd

leuk om te stemmen :puh::D)

gr S()nny

Geplaatst:

Ik geef jullie gelijk liever 2 mensen die goed raten dan 10 mensen die een korte zin geven en dan een punt geven .

Maar het is vervelend als je aan een sig hard hebt gewerkt dat er niemand rate of maar 1 persoon die een korte rate geeft .

En hopelijk blijft het hier heel actief en populair.

Geplaatst:

hMMM... Dat is gemiddeld, in somige topics bijna nite. In andere wel, het ligt er ook aan als het een mooie sig. is dan word er wel veel gerate is hij minder mooi. Dan is dat minder.

Geplaatst:

Ik ben in ieder geval blij om te horen dat de meeste in dit topic hetzelfde erover denkt als RonaldVC en ik. Dat er weinig gestemd of gerate wordt dat kan gebeuren, het zijn van die periodes de ene keer veel de andere keer weinig. Dat maakt mij opzich niet zo heel veel uit al zou het graphics forum het daar wel leuker op maken. Ik zie het dan ook graag meer bij SOTM en Contests, want die zijn ook even belangrijk om het graphics forum staande te houden.

Nogmaals wil ik zeggen dat raten of stemmen echt niet lastig is, je mening onderbouwen en vertellen waarom je iets vindt is meer dan genoeg. Als iemand geen verstand heeft van designen of nooit van het programma adobe photoshop heeft gehoord dan kun je moeilijk verwachten als (ervaren designer) dat je tips krijgt of opmerkingen die je heel goed op weg kunnen helpen om een betere design te maken. Je krijgt wel een mening en misschien wat kritiek waarbij er gezegt wordt (wat die gene liever ziet) wat je in zijn of haar opzicht beter kunt doen de volgende keer. Je moet gewoon weten dat leden die er minder verstand van hebben anders naar designs kijken dan iemand die zich heel erg verdiept in de Graphics wereld.

Geplaatst:

ALs ik het zo bekijk ,vind ik dat er veel te weinig wordt gerate. Dit is lastig voor de maker van een sig omdat hij niet de mening van verschillende mensen kan bekijken en eventueel verbeteringen aan te brengen.

Geplaatst:

De laatste tijd geef ik niet meer zoveel commentaar, omdat ik bezig ben met andere persoonlijke zaken, en dus niet meer zoveel tijd heb.

Maar vroeger probeerde ik er altijd voor te zorgen dat iedereen die nog geen commentaar of rate had gehad, er toch een had. Het maakt mij dus niet uit of ze beginners of gevorderden zijn, als je een signature post, verwacht je een uitgebreide commentaar, zodat je, je volgende signature beter kan doen.

Als ik zelf een signature post maakt het mij niet uit hoeveel rates en comments er worden geplaatst. Als ik één uitgebreide zinvolle commentaar krijg ben ik al tevreden. Liever zo één commentaar, dan 20 posts waar instaat; 'Mooi gedaan doe zo voort'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...