QuaZ Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Onderwerp: Games Soort design: Signature Size design: max 500x150 Render: Ja Animatie: Mag Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Ik wil tegen een beginner want dat ben ik zelf ook =)
QuaZ Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Mag ik AUB err.. je lijkt me niet echt een beginner =P misschien iemand anders? EDIT: S()nny heeft me een pb gestuurd kon niet hier reageren omdat zijn internet raar deed. Ik battle tegen S()nny. Bewerkt: 3 juli 2007 door QuaZ
QuaZ Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) S()nny Quaz (Had geen tijd meer voor border lol) Bewerkt: 3 juli 2007 door QuaZ
Bigstijn Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 S()nny: Mooie render past goed bij de achtergrond! Die effecten (streepjes ) Passen goed bij de achtergrond zelf. Ook leuk dat je je naam op de armband hebt geschreven, en dat je een logo gebruikt hebt QuaZ: Een goede sig, met al die effecten op de achtergrond past de render er wel goed bij maar. Ik vindt jou sig veelste druk. Ik zou toch andere brushes nemen! Jammer dat je geen border hebt. Daarom gaat mijn stem naar: S()nny Veel succes nog beidde!
Bronko Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 S()nny: Mooie achtergrond die goed bij de render past, Mortal Combat logo staat er ook wel mooi in maar had misschien iets opvallender gemogen. Render staat mooi in de sig en je naam op die armband is ook wel mooi gemaakt. Quaz: Je render zit mooi in je sig en je naam en Cloud heb je er ook wel mooi in gezet. Ik vind je achtergrond niet echt bij je render passen en ik vind je achtergrond veel te licht. Mijn stem gaat dus naar S()nny
S()nny Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 bedankt voor de stemmen iedereen !! nog meer stemmen? gr S()nny >>> Door RonaldVC: Natuurlijk erg aardig dat je de mensen wilt bedanken voor het stemmen, maar dit soort post zijn niet echt nodig, gelieve dit voortaan niet weer te doen.<<<
Tunix Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 S()onny, je achtergrond kleur had je beter wat donkerder kunnen doen. Je hebt er naar mijn idee niet echt veel aan gedaan, alleen wat aan de achtergrond. Je naam had je beter wat gebogen kunnen doen zodat hij wat meer erbij past. Quaz, je sig is een mooi geheel. Border maakt niet uit, is niet verplicht. Je had de blauwe achtergrond misschien iets lichter kunnen doen. Die vormpjes links past niet echt bij de rest en links onder had je misschien wat beter kunnen smudgen ofzo, nu zie je zo'n lijn. Je lettertype past er niet echt bij. Toch gaat mijn stem naar Quaz omdat ik toch vind dat S()nny er wat te weinig aan gedaan heeft. Ik vind Quaz' sig er ook wat beter uitzien.
Steeldox Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik vind ook dat s()nny er wat te weinig aan gedaan heeft! Quaz ziet er flitsend uit! Dus mijn stem gaat naar Quaz
Trecka Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Mijn stem gaat naar Quaz Je hebt je render mooi ingeblend, helaas geen border maar dat maakt niet heel veel uit S()nny: Je hebt eigenlijk vrij weinig aan de sig gedaan (naar mijn mening): een BG gemaakt en de render erop geplakt
S()nny Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 @hierboven: die mensen hierboven zeggen allemaal dat ik alleen maar iets aan de background hep gedaan Quaz had gwoon mazzel dat de brushes over zijn render heen gingen verder heeft hij er ook niet veel aan gedaan. dat wou ik alleen ff kwijt... gr S()nny
Dynamic Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Mijn stem gaat naar: S()nny Ik vind zijn sig er mooier uit zien en die van Quaz vind ik te vel en over de render is gewoon niet mooi. Verder nog succes met de battle.
RonaldVC Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Pb ontvangen van S()nny, battle verlengt met 1 dag. Er kan gestemd worden tot en met 6 Juli!
.Exorcist Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik stem voor S()nny, ik vindt zijn sig gewoon beter, de kleuren passen zeer goed bij de Render, en ook de text en de plaats van de text is erg goed en duidelijk.
Recommended Posts