QuaZ Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Iedereen die zegt dat ik over mijn render heb gebrushd heeft het fout. Ik heb alleen de opacity wat lager gezet omdat het er anders helemaal niet uit zag. Ik kan betere sigs maken deze is gewoon niet zo goed gelukt. MVG, Quaz
.Syfes Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Mijn stem gaat naar: S()nny Waarom: Ik vind gewoon dat Quaz zijn zicht te licht is en de render niet goed bewerkt is .
Twankala Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Quaz: Een hele mooie signature: De render is goed ingeblend, hetgene links van de render en rechts van de render is totaal iets anders, maar met de render ertussen is het een hele mooie overgang. Alleen, wat ik vaker zeg bij jouw signatures, is dat de tekst er niet bij staat. buiten dat is het een hele mooie signature: 7.5/10 S()nny: Ik heb bij deze signature een beetje het gevoel dat er heel weinig aan gedaan hebt. Alleen bij de achtergrond zie je dat er wel wat aan gedaan is. Alleen deze achtergrond is een beetje onduidelijk. Met die strepen en puntjes, het is wel mooi, maar het kan beter. Maar in tegenstelling met Quaz, vind ik dat je de tekst er heel mooi hebt ingezet. Misschien kan je deze in de showroom zetten, en zeggen wat je er allemaal aan hebt gedaan. 6.5/10 Zoals wel duidelijk is, gaat mijn stem naar Quaz. Bewerkt: 6 juli 2007 door twankala
S()nny Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) bedankt voor het stemmen iedereen. het was een spannende battle maar ik hep net met 1 stem gwonnen volgende keer beter Quaz. ik hep ronaldVC een PB gestuurd om er een op te doen.. gr S()nny Bewerkt: 7 juli 2007 door S()nny
S()nny Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 ik hep ook een PB naar .Levi. gestuurd om er een op te doen zou 1 van de moderaters het liefst zo snel mogelijk hm willen sluiten want ik had afgesproken met bigstijn om z.s.m een battle te beginnen... alvast bedankt, gr S()nny
.Levi. Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 @S()nny Als een battle eenmaal is afgelopen en hij is nog niet gesloten dan mag je gerust een andere battle aangaan. Je mag alleen geen twee battle's tegelijk aangaan als het stemmen bij beide nog loopt. Winnaar S()nny +1 punt. Verliezer Quaz -1 punt. Locked en updated.
Recommended Posts