Jaspur Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Hi, laatst had ik een heel snelle motor gevonden op een parkeerplaats ergens, je zag deze niet op straat rijden. Weet iemand waar ik die snelle motorfiets kan vinden? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Ik denk dat je de racemotor nrg-500 bedoelt Hier heb je een link naar de motor. Je hoeft alleen even op vindplaats de drukken. http://nl.wikigta.org/wiki/NRG_500_%28GTA_San_Andreas%29 Edit: Het kan ook zijn dat je een random spawnplaats van een motor hebt gevonden. Een random spawnplaats is: Waar zomaar een auto staat. Bijvoorbeeldt: Eerst staat er een Vincent als je terugkomt mischien weer een elegy Bewerkt: 2 juli 2007 door Bigstijn Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Hi, laatst had ik een heel snelle motor gevonden op een parkeerplaats ergens, je zag deze niet op straat rijden. Weet iemand waar ik die snelle motorfiets kan vinden? Welke motor bedoel je? Aantal snelle motors: FCR 900 Vindplaats: klik BF 400 Vindplaats: Geen NRG 500 Vindplaats: klik PCJ 600 Vindplaats: klik Mocht je nog een andere motor bedoelen, kijk dan even op deze pagina van WikiGTA, en dan bij " Tweewielers". Vervolgens op het voertuig dat jij denkt dat het is, en dan op de link bij vindplaats. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.