Jump to content

Snelheid motors


Klus

Recommended Posts

Ik heb de snelheid van de Pizza motor op 300 km/u gezet. Ik klik op "Opslaan" bij kladblok en dan staat er dit: "Kan het bestand C:\Program Files\Rockstar games\Grand theft auto vice city\data\handling.cfg niet maken. Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd". Wat moet ik doen? En is het normaal dat er in het midden van Handling.cfg (via Deze Computer) een kladbloktekentje staat?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier niet heel veel verstand van, maar volgens mij moet je het niet als 'Tekstdocument *.txt' opslaan maar onder 'alle bestanden' en dan je oude handling.cfg vervangen met je aangepaste. Je moet natuurlijk wel eerst een back-up maken van je handling.cfg bestandje 0_0 .

Over je kladbloktekentje: Dat snap ik niet helemaal, volgens mij is dat niet normaal; een screen zou duidelijkheid kunnen scheppen.

Edit: ik heb het even voor je geprobeerd en je moet dan naar je orgininele handling.cfg gaan, op je rechtermuisknop klikken en dan naar eigenschappen gaan. Daar zie je 'kenmereken' staan je moet dan ''alleen lezen'' afvinken en dan kan je wel over dat bestand opslaan. Nogmaals: Maak altijd back-ups.

Veel plezier.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier niet heel veel verstand van, maar volgens mij moet je het niet als 'Tekstdocument *.txt' opslaan maar onder 'alle bestanden' en dan je oude handling.cfg vervangen met je aangepaste. Je moet natuurlijk wel eerst een back-up maken van je handling.cfg bestandje 0_0 .

Over je kladbloktekentje: Dat snap ik niet helemaal, volgens mij is dat niet normaal; een screen zou duidelijkheid kunnen scheppen.

Edit: ik heb het even voor je geprobeerd en je moet dan naar je orgininele handling.cfg gaan, op je rechtermuisknop klikken en dan naar eigenschappen gaan. Daar zie je 'kenmereken' staan je moet dan ''alleen lezen'' afvinken en dan kan je wel over dat bestand opslaan. Nogmaals: Maak altijd back-ups.

Veel plezier.

naamlooseg6.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, dit heb ik ook en ik kan nog gewoon de snelheden etc. aanpassen. Je moet nog even doen wat in mijn bovenstaande post staat en je kan gerust aanpassen.

Veel plezier :tu:.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk komt dit al in de buurt van het moddingforum, maar de enige dingen die aan te passen zijn, zonder nare gevolgen verder zijn deze:

1. Gewicht v/d auto

2. Topsnelheid v/d auto

3. Optreksnelheid v/d auto

4. Aandrijving v/d auto

Andere dingen hebben geen enkele invloed op de auto, anderen kun je beter niet aanzitten omdat het spel anders vastloopt, kijk in het moddingforum voor nadere uitleg hierover.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...