timdedarter Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 ik heb nu na 3 weken gtavcs uitgespeeld,(mocht 2 weken niet spelen N.V.M toetsweek) ik vond het vreemd dat de laatste missie juist zo makkelijk was zo vond ik de missie dat je de antennes kapot moest maken juist heel moeilijk vertel hier wat je er zelf van vond nadat je hem had uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 De laatste missie hoeft niet perse de moeilijkste te zijn, juist de missies ervoor. En de laatste missie is overigens niet makkelijk hoor, veel mensen hebben er problemen mee. Maar als je de missies ervoor gehaald hebt is de laatste missie zeker wel haalbaar. Misschien kan je verder iets duidelijker uitleggen wat de bedoeling is van dit topic, vertellen wat je van de verhaallijn vond of wat je van de missies vond? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ken9 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 ik vind dat er best weinig missie waren konnen van mij wel meer want je hebt de storyline zo uitgespeelt vederrest is het wel een goed spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 Ik heb de laatste missie zon 2 keer moeten overdoen. De storyline vond ik opzig niet zo moeilijk. Nu ben ik gewoon een beetje aan het varen met de Jetski! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 Ik vind dat er wel wat meer missies mochten zijn.Maar de missies zelf waren wel cool.En er waren wel een paar bij die te moeilijk waren om zonder cheats te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) die twee gasten op het dak bij de laatste missie moet je gewoon lek sniperen als je ergens achterstaat heb ik de eerste keer gelijk gedaan toen ik merkte dat ik dood ging. zoon sniper schiet ook veel sneller dan je denkt, dus gewoon lekker button bashen! EDIT: @gast hierboven ik speel al sinds liberty city stories zonder codes en dat ga ik bij gtaIV ook zeker volhouden want ik ben nu voledig anti-code geworden, het maakt het spel toch leuker en uitdagender als je moeite moet doen i.p.v. dat je bevoorbeeld gewoon effe zomaar een straaljager spawmt. Bewerkt: 2 juli 2007 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 Zoals de rest al zei mogen er veel meer missies in vind ik.De missies waren opzich eigenlijk best cool,alleen waren de begin missies wat zwak vind ik.En de laatste missie vond ik ook best makkelijk.Martinez en Mendez waren zo dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timmie1993 Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 ik vond het wel makkelijk gaan maar dan heb je wel op het eind wel zon mooi gevoel maar het waren wel leuke missies vond ik heb het nu al 3 maanden of zo geleden uitgespeeld Maar ik vond het zeker een top game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 Er is wel een verklaring voor dat er weinig missies zijn. In LCS zijn er namelijk 70 missies, waarvan de meeste kort zijn en voor de gemiddelde gamer zijn ze vrij gemakkelijk te halen. De meeste gamebladen en gamers noemden dat de minpunten van LCS. Daarom heeft Rockstar rekening gehouden met de fans, en de missies in VCS zijn dus wat langer, gevariërder, en ook af en toe moeilijk. Daarom is het begrijpelijk dat er wat minder missies zitten in VCS dan dat we gewend zijn, maar toch zijn de meeste mensen er tevreden over. 50 missies, en ook nog eens veel zijmissies, en het Empire Building systeem etc. is trouwens zeker niet verkeerd hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.