Jump to content

Supply & Demand


Klus

Recommended Posts

Telkens als ik naar het roze vierkantje probeer te varen, kom ik vast te zitten. Ik ging altijd rechtendoor en opeens was er een hek in zee die me tegenhield. Daarna ging ik maar naar het kleinde 'landje' op zee en opeens is de missie gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je precies met vast zitten? Je moet gewoon steeds door de aangegeven markers varen. Niets moeilijks aan als je het een paar keer probeerd. Gewoon heel snel naar die boot toe varen. En dan terug vaart Lance en meot jij gewoon alles neer knallen wat op je afkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou verder varen door de Leaf Links en kwam maar niet verder. Waar moet ik zijn met die boot? Ik kan die f*cking plaats maar niet vinden.

Hier heb ik even de route uitgestippeld. Je ziet dat hij bij het huis van Diaz start. En het einde is waar de gele lijn stopt. Als je bij de boot bent moet je alleen nog terug allerlij boten en helikopters neerknallen. En dat is dan dezelde route.

Het kaartje met route:

naamloosdx1.th.jpg

Klik om te vergroten

Bewerkt: door RobbertR
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je verder geen mods in het spel zitten? Ik heb er een keer één gehad, tenminste, dat gebeurde na het installeren van mods, dat ik de marina op Ocean Beach niet meer opkon, er stond geen muur, maar ik kon gewoon niet verder, alsof er wel een denkbeeldige muur staat. Misschien is dat bij jou ook het geval.

Als je nog helemaal mod-loos ben, zul je toch gewoon even moeten oefenen, heel moeilijk is de missie niet, als je het maar even geoefend hebt gaat het wel. Meer tips dan die op wikigta, en gewoon proberen een goede afweging te maken tussen hoge snelheid en goede controle over de boot kan ik niet geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je de "derde ingang"? Volgensmij is er maar één manier om bij die boot te komen, en dat is gewoon rechtstreeks volgas jagen, de eerste twee boten inhalen, en de tweede twee boten voorblijven, en zo bij het jacht (Marquis) aankomen. Kan je die "derde ingang" misschien uitleggen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 5 maanden later...

ik snap wat ie bedoelt maar volg gewoon je vijanden bij het begin en daarna inhalen, ik ging de eerste keer ook meteen links en toen was ik er tegenaan gebotst en vloog ik erover heen en was ik een stuk eerder

Link to comment
Delen op andere websites

Deze missie is niet zo moeillijk en je mag zelf je weg kiezen. Ik zou onder de brug tussen Starfish Island en Washington Beach gaan want dan snijd je een stuk af. Dan ga je tussen de golfbaan en Star View Heights naar het eindpunt varen en dan hoef je er niet zo heel veel moeite voor te doen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...