Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 M'n msn is weer gefreezed, of iets dat ik er niet meer op kan. Alleen dit keer weet ik NIET door wie het komt, hoe zorg ik dat ik TOCH op m 'n msn kan? <Wil geen nieuwe maken, dus laat dat antwoord weg...> Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Mischien kan je even beter je computer laten scannen (Full system scan ) Als je niet te veel tijd wil verspillen kan je ook gewoon de bestanden die je het laatst hebt gedownload scannen. Maar ik raadt de full system scan aan! Je kan ook iets als hitman pro/Ccleaner downloaden. Daar haal ik meestal de grootste rotzooi mee weg Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 tot die tijd E-buddy denk ik Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 tot die tijd E-buddy denk ik Werkt niet, want die msn herkent m'n 'Windows Live ID' niet meer, dus E-Buddy ook niet O_O @ BigStijn: Thankx maar het werkt ook niet, en (ik heb het pas sinds vandaag), ik heb alles verwijdert wat ik sinds gisteren gedownload heb <Nikx dus > Reageren
da Sexbomb Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 M'n msn is weer gefreezed, of iets dat ik er niet meer op kan. Alleen dit keer weet ik NIET door wie het komt, hoe zorg ik dat ik TOCH op m 'n msn kan? <Wil geen nieuwe maken, dus laat dat antwoord weg...> Installeer een freezer op je pc. tik je eigen Live ID in en klik op UNfreeze. vervolgens is je msn unreezd, behalve als iemand je msn permanent heeft gefroren! dan kan je beter aangifte doen bij microfoft en kunnen ze je acc weer normaal maken! Reageren
SWYV Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 ga naar taakbeheerder, proces beëndigen van de messenger.exe, w8 tot MSN helemaal weg is, start de MSN weer op en voila jij kan verder chatten, en tip: als jij ziet ene hele grote enorme gesprek van meer dan 10mensen, ga uit de gesprek want meer dan 10 gaat de MSN altijd vast, bij me toch Reageren
G13nn Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 scannen? dat hele live is een grote lekke zooi waarschijnlijk ben je gefreezed met xxxx (die wordt veel gebruikt en werkt erg goed) dat scannen heeft allemaal geen zin. of plaats even de ID die je ge-unfreezed wilt hebben hier, dan kijk ik of het wil lukken of als je me niet vertrouwt kun je het zelf downloaden Reageren
Ewoud Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Als je msn zogenaamd bevroren is door iemand is het grote kans dat je er helemaal niet meer opkomt. Heb het zelf een keer meegemaakt. Heb ook support gevraagd bij MSN/Live, maar zij zeggen alleen dat je je wachtwoord moet veranderen wat dus niet helpt. Voor de rest bieden ze geen enkele hulp. Ondanks dat je geen nieuwe msn wil aanmaken is dat toch de allerbeste oplossing. Reageren
Dynamic Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Wat dacht je van een systeem herstel? naar de dag voor dat het gebeurde. Dat moet meestal gaan werken. Reageren
G13nn Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 t is gewoon remote. systeem herstel ect. heeft geen zin. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 @ De Sexbom: Werkt niet @ SWY to tha V: Werkt niet @ G13nnster: Meh, en geprobeerd werkt niet @ Ewa <Kan nikx beters bedenken>: @ Aero Dynamic: Werkt niet @ G13nnster: Even voor de duidelijkheid: Ik krijg dus steeds zo'n foutmelding dat m'n 'Windows Live ID' niet bestaat, terwijl hij het daarvoor wel gewoon elke keer deed. Heel misschien ligt het aan een soort update van Windows Live, maar dan moeten alle hotmail adressen het opeens niet meer doen en dat zou dan toch bekend zijn? Er staat overigens ook nog Foutcode: *Ergens in de 80 miljoen* Reageren
Ferre Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Er staat overigens ook nog Foutcode: *Ergens in de 80 miljoen* Zo'n foutcode is er ook niet voor jan lul, kopieer die eens en zoek op de Msn website. Reageren
.Exorcist Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 huh bestaat die troep nou nog?!?!?! Ik dacht altijd dat het bullshit was, maarja goed het beste wat je kan doen is denk ik contact opnemen met Msn en er dan achter komen wie het was. Reageren
G13nn Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 niemand kan dit verhelpen, microsoft ontkent dat alles zo lek als een mandje is en het is remote. Reageren
.Exorcist Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 niemand kan dit verhelpen, microsoft ontkent dat alles zo lek als een mandje is en het is remote. Klopt als een bus wat je daar zegt, zelfde geval met mijn 360... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.