ifc3 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 niemand kan dit verhelpen, microsoft ontkent dat alles zo lek als een mandje is en het is remote. Klopt als een bus wat je daar zegt, zelfde geval met mijn 360... Bedoel je met die cd's met die krassen? Zet die spellen dan gewoon op de harddisk. Reageren
Preddy Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 We dwalen af, het gaat hier niet om Microsoft of de xbox maar om MSN. Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 We dwalen af, het gaat hier niet om Microsoft of de xbox maar om MSN. MSN = MicroSoft Network toch? >>> Door Preddy: O rly? Ik bedoelde te zeggen dat het niet om Microsoft gaat, dat we daar neit weer eens flink af gaan zeiken maar dat het om MSN specifiek gaat. Ergens denk ik dat je dat zelf ook wel had kunnen bedenken...<<< Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 We dwalen af, het gaat hier niet om Microsoft of de xbox maar om MSN. MSN = MicroSoft Network toch? Zucht.. @Ferre[NL]: Daar vinden ze ook geen oplossing. O_O Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Windows Messenger Nu bestaat er ook Live Messenger Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) We dwalen af, het gaat hier niet om Microsoft of de xbox maar om MSN. MSN = MicroSoft Network toch? Windows Messenger Nu bestaat er ook Live Messenger Off topic en nogmaals off topic. De afdeling support van Microsoft besteed geen tijd aan de zaken, zoals gefreezde accounts ontzetten. Waarvoor omdat er hier gewoon te veel heen en weer mee gekloot en het daardoor dus tijd en geld verspilling is. Ze houden zich meer bezig met ontwikkeling en de support vragen met een hogere pioriteit die van de betalende klanten dus. Bewerkt: 7 juli 2007 door Ewoud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.