kratos184 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Missie(s): Freefall, misapproation (ofzo, de eerste politie missie in Las venturas) Cheaten: Doe, maar. Versie: 2.00 Overig: Ik word er echt ziek van die missie's steeds opnieuw te moeten doen. Bedankt, kratos. GTASAsf1.b
-Matthijs- Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Freefall - Mission Passed! Beloning: $15.000 - Respect + De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Note: Ik kab helaas de andere missie niet meer doen. Iemand anders wellicht? Bewerkt: 2 juli 2007 door -Matthijs-
Grove St. Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Ik maak hem wel af, ben bezig! Edit: Ik zet hem in mijn files, start SA op, load de savegame en er komt een fout.. Je hebt een andere SA dan mij, iemand anders die wil? Bewerkt: 2 juli 2007 door Grove St.
kratos184 Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ik maak hem wel af, ben bezig! Edit: Ik zet hem in mijn files, start SA op, load de savegame en er komt een fout.. Je hebt een andere SA dan mij, iemand anders die wil? Iemand anders? Please?
Bling Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ik neem het wel over. Gehaald: Misappropriation Beloning: Geen beloning Ten tijde van deze missie, heb ik geen cheats en/of mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies van GTA: San Andreas! GTASAsf1.b
kratos184 Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Aight bedankt iedereen en vooral bling en matthijs
Recommended Posts