Gekheid Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Geplaatst: 24 maart 2004 Elke keer als ik MTA opstart krijg ik de vokgende error: Ik heb MTA en VC al tich keer opnieuw geinstaleerd en dit werkt niet, ik heb het antwoord nog niet kunnen vinden op de officiele forums van MTA, Ik hoop dus dat een van jullie mij kan helpen Alvast bedankt Madness Reageren
Joriz Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Geplaatst: 24 maart 2004 Je hoeft niet MTA en Vice City tegelijk op te starten om het te spelen. Je hoeft alleen MTA optestarten de server gegevens en je naam in te vullen. connecten en dan run game indrukken. Blijkbaar had je dus ook Vice City nog een keer normaal openstaan en dat werkt niet. Reageren
Gekheid Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2004 Ik open ASE, Dubbelklik op een server, Start game, En ik krijg die Error, ik had VC nog niet aan gezet en ook nooit gedaan als ik MTA aanzette, Ik heb het spel wel goed kunnen spelen (MTA) maar toen ik mijn eigen MTA server opzette ging het mis... iemand een idee Reageren
Gekheid Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2004 Wat soms ook een probleem is dat als ik MTAopstart en ik wil op openen klikken (omdat ik reset gampath heb gedaan) sluit ie gewoon heel het programmaatje af, ik ben dan dus uit MTA (en dat dan zonder error te geven :S:S: ) Reageren
Joriz Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Geplaatst: 24 maart 2004 Installeer MTA opnieuw! aangezien het pas fout is gegaan toen je het server programma ging gebruiken. Aangezien je het eerst goed hebt kunnen spelen zou dit een oplossing kunnen zijn. Reageren
Gekheid Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2004 Heb MTA al 7 keer opnieuw geinstaleerd maar de fout blijft komen <_< Reageren
Joriz Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Geplaatst: 24 maart 2004 Heb MTA al 7 keer opnieuw geinstaleerd maar de fout blijft komen <_< Heb je alle bestanden (hele map) verwijderd. Heb je toevallig mods of andere zooi voor GTA gebruikt? Reageren
Gekheid Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2004 Heb alles verwijderd, Ook alle bestanden in de map Rockstar games die van MTa waren. Heb MTA openiwu gedownload, Heb hem opniwu geinstaleerd... Ik snap er echt geen kont van, ga het is proberen MTA op een Andere HD te zetten..... Alvast bdankt voor je hulp! Reageren
butthead13 Geplaatst: 29 maart 2004 Rapport Geplaatst: 29 maart 2004 steeds als ik mta opstart en ik klik op start multi theft auto gaat ie laden en op het einde gaat hij zomaar uit ideetjuhh............. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.