lepertum Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) Had een week ongeveer geleden een mail naar Take 2 gestuurt met een vraag over het girlfriend probleem, heb net dit terug gekregen: Dear Sir/Madam Thank you for contacting Take 2 Technical Support. (1) Go to the nearest Safe House and save the game 6 times (thus skipping some days) (2) Go to the nearest Fast Food Restaurant and eat as much as possible - get CJ quite fat (3) Completely change CJ's appearance - clothes, haircut, and tattoos. We have found that this helps - although it may well fix itslef as you progress in the game. Please be sure to delete all previous correspondence when replying. This will help us to process your response in a more timely and efficient manner. Kind Regards, Take 2 Technical Support [EDIT] heb het ff gecheckt, heb de eerste mail op 25 November getuurt, echt snel zijn ze wel niet bij Take2 :rolleyes: Bewerkt: 16 december 2004 door lepertum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 aha tips zijn welkom thx, maar hier de vertaling meteen die geen engels kennen! . beste Heer/Mevrouw Dank u voor het contacteren nemen Technische Steun 2. (1) Ga naar het meest dichtbijgelegen Veilige Huis en bewaar spel 6 keer (waarbij sommige dagen worden overgeslagen) (2) gaan naar het meest dichtbijgelegen Restaurant van het Snelle Voedsel en eten zo veel aangezien mogelijk - word CJ volledig vrij vette (3) veranderingscJ's verschijning - kleren, kapsel, en tatoegeringen. Wij hebben geconstateerd dat dit helpt - hoewel het goed kan bevestigen itslef aangezien u in het spel vordert. Gelieve te zijn zeker om al vorige correspondentie te schrappen wanneer het antwoorden. Dit zal ons helpen om uw reactie op een geschiktere en efficiënte manier te verwerken. Vriendelijke groeten, nemen Technische Steun 2 PS. er zitten wat fouten in maar dat ligt aan die rot site :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Welke site gebruik je? Babblefish? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Omdat via vertaal machines nogal is wat gebrabbel ontstaat zal ik hem ff uit mijn koppie vertalen voor de duidelijkheid Beste mevrouw/meneer Bedankt voor het contacteren met de technische steun van Take 2 1. ga naar het dichtsbijzijnde save house, en save je game 6x achter elkaar ( zo sla je wat dagen over ) 2. ga dan naar een fastfood restaurant en laat CJ zoveel eten als hij kan, zodat hij behoorlijk dik wordt 3. Verander cj zijn uiterlijk ook helemaal, Dus zijn : haar,kleren,tattoo's etc. Dit zou moeten helpen Blaat blaat over antwoorden op mailtjes vriendelijke groeten Take 2 technische steun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 lol Ik heb bijna nooit problemen met het daten. Het komt misschien omdat ze bij mij dood zijn :\ <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ik heb bij alle vriendinnne 100% maar opeens willen ze niet meer komen? beetje gek, denk dat ze nu een nieuw vriendje hebben :lol: en mij niet meer moeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ik heb bij alle vriendinnne 100% maar opeens willen ze niet meer komen? beetje gek, denk dat ze nu een nieuw vriendje hebben :lol: en mij niet meer moeten Haha Achja, 't leven van een GTA dame gaat ook al zoals het echte leven :rolleyes: Is het dan toch echter dan ik gedacht had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Welke site gebruik je? Babblefish? ja die, weet jij een goede site? of anderen? . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ....2. ga dan naar een fastfood restaurant en laat CJ zoveel eten als hij kan, zodat hij behoorlijk dik wordt ... Voor degene die het nog niet weten, 11 keer is het maximum aantal maaltijden dat je kan binnenspelen voordat je gaat kotsen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 wat is dat dan dat Take 2 Technical Support?? en welk www adres is dat?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 wat is dat dan dat Take 2 Technical Support??en welk www adres is dat?? die steunt jou, geeft aanwijzingen bij het oplossen van problemen, een soort helpdesk, de www, zou ik niet weten, waarschijnlijk ligt het wel wer vooor de hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Het emailadres is usa@take2support.com voor degene die het wilden weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Ik heb toch iets raars ik heb 0,00% met michelle en ze is nog steeds mijn vriendin aangezien ik me auto kan opknappen bij haar en ik kan nooit met haar daten hoe kan dat <_< ze is echt nooit thuis. En barbarra daar heb ik 28,0% mee en ze is er ook nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 dat dacht ik ook n=bij millie maar toen kwam ze wel weer. gewoon tijd wachten en ze zijn de weer elke dag em checken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.