bart co. Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 ik wil graag een cabrio van een hardtop maken. ik heb nu het dak verwijderd met autodesk en hem in het spel gezet maar nu doet hij het niet en loopt mijn spel steeds vast. kan het wel wat ik wil doen? of niet? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 ik wil graag een cabrio van een hardtop maken.ik heb nu het dak verwijderd met autodesk en hem in het spel gezet maar nu doet hij het niet en loopt mijn spel steeds vast. kan het wel wat ik wil doen? of niet? Om welke voertuig gaat het om? Reageren
bart co. Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Om de Chevrolet Caprice Classic uit '73 Bewerkt: 2 juli 2007 door bart co. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Nou, het is wel moeilijk te proberen maar goed. Kan je goed overweg met Zmodeler? Zo niet, wil ik het wel proberen voor je. En waarschijnlijk heb je iets fouts gedaan. Bewerkt: 2 juli 2007 door GTA_XP Reageren
bart co. Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) zou jij het dan voor mij willen proberen Bewerkt: 2 juli 2007 door bart co. Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Opzich kan het geen kwaad dat je iets probeerd voor hem. Maar daarmee leert deze persoon het zelf niet. Ik denk dat het veel beter zou zijn als je hem gewoon alles uitlegt, wat je moet doen en dat hij alles stap voor stap probeerd. Dat gaat namelijk veel leerrijker zijn. Als je werkt met 3dsmax, dan kan ik je wel nog helpen. Graag verwijs ik je dan ook door naar Master Tutorial List. Reageren
Rivel Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik wil je oko wel helpen. Maar wat gaat er dan fout? Kan je een screen tonen? Reageren
bart co. Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Het heeft geen zin om er een screen van te maken wan hij geeft geen foutmelding het spel loopt alleen vast als hen bijna tegen komt en de garage's vaar de oude versie in staat gaan niet meer open. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.